PDA

Ver la Versión Completa : Me he perdido algo ???

kelele
09-oct-2009, 10:20
Hola a todos.

Solo aclarar el temita del Post de Cherax y mi replica que parece que se ha liado una....:confused:

Quiero dejar bien claro (y asi se lo he puesto en un privi a Josep) que no estoy enfadado con el, al igual que el, en un calentón puso lo que puso en un post del BAM, yo al leerlo me di por aludido y conteste tambien en un calentón (en otro momento habria hecho caso omiso del comentario y punto) pero ya esta ......

Pero ni estoy ofendido, ni me he enfadado con Josep ni con nadie, pienso seguir con vosotros y pasar más noches de los miercoles con todo aquel que coincida conmigo en la AAB y Josep tiene una cervecita pagada para que se refresque y se le pase el calentón.

Llevo poco con vosotros y muchos no me conoceis y los que me conocen en persona tampoco conocen mucho mi personalidad, me enfado muy poco y lo poco que me enfado se me pasa enseguida.

A ver si nos vemos el proximo miercoles :smiley2:

Jaume71
09-oct-2009, 11:14
Tema més que solucionat! ;) Al final, parlant amb calma tothom s'entén.

Han estat uns dies molt intensos. La organització del Barcelona Aquarium Meeting ha estat una autèntica bojeria: molta feina, molta dedicació, molts esforços invertits... tot amb la ilusió d'aconseguir un gran event per a rellançar l'aquariofilia en general i la AAB com l'associació capdavantera que ha estat des de que, al 1959, un grup d'amics van decidir fundar la primera associació aquariòfila d'Espanya.

Com he dit, l'esforç que hi hem posat, cadascú en la seva mesura i segons les seves possibilitats, no només ha sigut extraordinari, ha estat molt per sobre del que es pot exigir a qualsevol dels que hi heu participat en més o menys mesura; és igual! entre TOTS ho hem fet possible. Els nervis i la pressió acumulats durant aquest 3 mesos no ens permeten ara acabar de disfrutar de l'èxit, pero de ben segur que un cop reposat el cap ens sentirem tots orgullosos del que hem aconseguit.

Els resultats són allà fora, només cal llegir-se els forums. El BAM ha estat un èxit aclaparador i la AAB està en boca de tots els aficionats d'arreu d'Espanya. Tothom ens ha felicitat: els conferenciants, les associacions, les tendes assistents, algunes que no han vingut, els majoristes del sector, els aficionats en general...

L'expectació creada ha fet que ens demanin ja la propera edició del BAM, i els únics "peròs" que es llegeixen van en el sentit de fer un event encara més gran, amb més aquaris, amb més expositors...

Amb l'ajut de tots voslatres, amb l'experiència ja adquirida i amb més temps de planificació, segur que ho podem aconseguir!

LA AAB SÓM TOTS!
FEM-LA MÉS GRAN!

Xavi
26-oct-2009, 09:53
Molt apreciat Sr. Jaume:

Com diu en senyor Bunbury: "En esta vida hay que llevar sombrero para poder quitarselo ante ciertas personas".

Doncs be, Sr. Jaume, jo a partir d'ara me'n comprare un per poder-me'l treure davant teu!!!!

Sí senyor!!!

Moltes felicitats!!!!!