PDA

Ver la Versión Completa : No torbo Fibra de coco

karavanseray
27-nov-2009, 20:12
Algú sap on tenen fibra de coco a Barna? Ja porto tres botigues que no en tenen.

Salutacions.

kongobulunga
27-nov-2009, 20:51
Això ho trobaràs o a botigues de jardineria, o per anar sobre segur a qualsevol grow shop.

Salut.

Pere Sastre
27-nov-2009, 20:55
Els brics de fibra de coco, on van mès ecónómics es els establiments AKI -en ens un, anat a Terrassa-. Sino a tendes de jardineria.....

albertus
27-nov-2009, 22:20
Jo la compro a botigues de terrariofilia. S'utilitza molt com a substrat.

karavanseray
28-nov-2009, 02:04
Si la necessito es perquè ja m’han posat el Cardinalis que em va passar el Senyor Pere. Els ha costat però ja s’hi han posat a perpetuar l’espècie am b molta dedicació. Estic pensant de dividir en tres El 65 Litres a on els tinc i posar-ne algun altre tipus de Killi mes. Faria unes divisions de metacrilat fosc y el taparia que ara es obert. Canviaria el filtre de esponja i biològic per uns de caixa amb zeolitas, connectats a un airejador, tal com vaig veure a cal Pere. Quins tipus son a la vegada macos i fàcils de mantenir i criar?
¿Que us assembla la idea?

ANB001
28-nov-2009, 02:45
Pot quedar la mar de be... sobretot si tenen llum, sorra i plantes... pero intenta no tenir ni un sol cargol :)

karavanseray
28-nov-2009, 02:58
Perquè?
El cert es que el Cardinalis els vaig tenir amb Physas i no va passsar res. aixo si las vaig treure perqè l'aigua semblava baba.

tofol
28-nov-2009, 17:58
Jo vaig comprar al Leroy Merlin. Un totxo, 1 euro i poc.

Com és aquest filtre de caixa que dius, puc estar interessat.

Perquè no fas un dibuix i el penjes a bricolatge?

O si tens o algú té una foto que la penji, plís.

karavanseray
29-nov-2009, 00:43
Es mes o menys això, el material filtrant pot ser el que es dessitgi, però em va recomanar la Zeolita el Pere. Aques tipus de filtre va molt be en acuaris petits, pero per grans no es recomanable.

Salutacions, Xavier.

http://img31.imageshack.us/img31/4342/filtrocarbon1.jpg

http://img197.imageshack.us/img197/5434/filstrosinternos.jpg

tofol
29-nov-2009, 12:17
Durante algún tiempo tuve uno de estos, hecho con una lata de cerveza ( de emergencia, pasó a permanencia) :D

Funciona, pero me plantea 3 tipos de problema:

- El ruido del compresor. En algún caso he podido comprobar que impidiendo la transmisión de todod tipo de vibración el ruido desaparecía casi totalmente. Em mi caso dejándolos suspendidos mediante "gomas de pollo".

- La explosión superficial de las burbujas. También producen ruido, y al explotar lo salpican todo. De momento no he "putineado" al respecto, sólo elucubraciones.

- Al sacarlo para limpieza, parte de la suciedad retenida vuelve al acuario acompañando al agua que desaloja el "artefasssto".

Gracias, era por recopilar ideas.

Saludos