PDA

Ver la Versión Completa : Gambussia a prop de Barcelona?

Xavi
17-ene-2005, 09:57
Hola a tothom!

Algú sap on es pot trobar Gambussia prop de Barcelona? (i que no t'hagis de posar l'escafandra per agafar-les . . . ni que sigui delicte o coses per l'estil . . . ;). . . a veure si ara acabare sortint als diaris . . . :smiley9:).

Moltes mercés de forma anticipada!! :smiley4:

Salvador Borràs
17-ene-2005, 13:19
Hoal Xavi,

Quin perill tens.. a veure si ens dius com t'ha quedat el nou aquari destinat a les gambusies http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif.

Fins aviat.

Salva

PD. No demano fotos, eh!!! si les poses que sigui per que vulguis...http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif

Xavi
17-ene-2005, 13:36
je, je, je . . . no, no . . . l'aquari no es per a les gambussies . . . je, je, je . . . http://www.aquariofilabcn.org/forum/smileys/smiley9.gif

Les gambussies son per als Xenentodon cancilai per al Pseudoplatystoma tigrinum que tinc a l'acuari . . . je, je, je . . . per a donar-los-les de menjar, i la cosa la veig complicada . . . http://www.aquariofilabcn.org/forum/smileys/smiley19.gif

P.D.: i tant que posare fotos, pero quan es vegi algo mes decent . . . que encara li cal alguna que altra vallisneria mes, que el tinc "mig en pilotes" . . . je, je, je . . .

Aleix Llovet
17-ene-2005, 14:24
Ves amb nens al turo parc k a ells no els diuen re... :D dp els hi dons un ? per llaminadures i jasta...
i despres també tens dauer que per uns 6? ten donen unes 25

Salut!

Xavi
17-ene-2005, 14:40
je, je, je, je, je . . . . amb nens?! I d'on els trec?! A veure si ara l'acabare de liar . . . je, je, je . . .

L'altre dia li vaig preguntar al Quimet de Daueri em va dir que no en tenien, i que per a l'epoca de l'an en la que estem . . . . que ho veia complicat . . . no se, a veure si en trovo en algun lloc . . .

Tot i aixi mooooltissimes mercés!

Aleix Llovet
17-ene-2005, 14:44
doncs al turo parc n'está ple, i jo aquest estiu treballava alla al costat i cada dia esmorzava al turo park i vamos que hi havia nens k venien amb celabres grossos i se n'enduien una pila... segur que el pare tenia un oscar o algo aixi, pero aparent ment era va nen ja n'hi ha prous... i el nen no més! :D:D:D

Tens 2 opcions... deixarli un bombo a la dona/novia / amiga o buscar algun nen.

Els vigilants del park mai vaig veure k diguessin res... i sino li fots la culpa al nen i llestos :D sobre si es legal o no, no ho se exactament.

Salut!

Xavi
17-ene-2005, 14:46
Doncs me la jugo . . . a veure si el proper mail us l'envio des de Can Brians . . . :smiley4:

Gracies Aleix!

Petxinot
17-ene-2005, 14:48
De ser... es ilegal. :D

La Gambusia no es una especie pescable, així que pescarla es ilegal, y
no se fins a quin punt es legal que es comercialitzin, això s´hauria de
mirar a la factura del proveidor... ;)

Salutacions

Xavi
17-ene-2005, 14:54
La gambussia es una especie al·loctona, introduida en el seu moment per a combatre plagues de mosquits, pero sense cap mena de previsio i/o estudi ambiental en el que es plasmés el possible impacte sobre la fauna/flora autoctona.

Com ve tots sabem, la gambussia ha mermat les poblacions d'especies autoctones no tan sols degut a que es mengen les cries, sino per la porpia competencia en els ninchols biologics.

Se que no es fa be capturant gambussies, pero la realitat es que va ser un error el fet d'introduir-la.

. . . perdó pe'l rotllo, pero es que es una conversa que he mantingut a casa fa poc i encara la tinc present . . . :smiley9:Ho sento!!

I que consti que aixo no es cap mena de manifest a favor de la pesca il·legal!! Al contreari!! ;)

Marc Martínez
17-ene-2005, 18:12
Que sigui o no ètic pescar-les no vol dir que sigui legal ;)

Xavi
17-ene-2005, 18:22
Senyors, teniu tota la rao del mon.

NO a la pesca il·legal.

P.D.: pero si puc . . . alguna en pillaré!!! je, je, je, je, je . . . . si algú en vol . . .;)

JMª
17-ene-2005, 21:37
el miercoles si pasas por la asociacion es posible ke puedas pescar alguna...

Aleix Llovet
18-ene-2005, 02:34
cert hi han unes 7 o 8

Xavi
18-ene-2005, 08:50
I vosaltres que? No en tindreu!

Em sabria molt greu deixar-vos sense . . . es que tinc moltes boques que alimentar . . . son ja 6 nens el que tinc (6 Xenentodon, sense contar el "forat negre" que te de boca el pseudoplatystoma tigrinum . . . ;)).

Per a que us feu una idea, a l'aquari tinc també un trio de Mollis velifera (els he posat dels grandets per evitar que se'ls mengin), i una de les femelles va parir . . . tenia a dos xenentodon colocats sota la femella que s'anaven menjant tot el que sortia!!! Son unes maquines de jalar!!! I no vegis tu lo prims que estan!! No se on s'ho fiquen!! . . .http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif

Provaré d'aconsseguir-ne d'un altre lloc abans de saquejar l'AAB.

Moltissimes mercés per l'oferiment!! De debó!!

Marc Martínez
18-ene-2005, 19:30
Xavier que no anava per aqui, simplement t'advertia de q sigui que etic agafar quaranta mil gambusies invasores que es carreguen el fartet i el samaruc entre altres, no vol dir que fer-ho sigui legal.

Xavi
19-ene-2005, 09:17
Ja m'ho imaginva Marc . . . sento el rotllo que us vaig soltar . . . es que aquesta xerradeta la vaig tindre amb la meva dona i la tenia encara present. Ella tambe es del parer que no s'haurien d'agafar . . . pero la realitat es una altra . . . je, je, je, je, je . . . . aquest tema pot portar cua!!

:smiley4:

Marc, que no passa res home!! La culpa es meva per encendre'm amb qualsevol cosa!! je, je, je . . . no m'ho tinguis gaire en compte . . .

;)

Aleix Llovet
19-ene-2005, 11:42
No passa re home! si les que hi ha a l'aab, no han arribat soles a l'aquari :D

Salut!

PD: apareixen per casualitat per art de màgia al teu acuari guardam 3 mascles http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gifEdited by: Aleix Llovet

Xavi
19-ene-2005, 15:41
I tant!! D'aixo en pots estar ben segur!! Si al final n'aconsegueixo ja us en portaré algunes.

;)

bet
22-nov-2009, 19:28
Aquest cap de setmana hi havia un distrubuidor, en una exposició, que en venia, però a botigues. Va comentar que botigues com Hobby Zoo, a Santa Susanna i Cabrera, o al Parc de les Aus, de Vilassar (la botiga és a Cabrera) en tenen, i si no, per encàrrec. Crec que al Delta del Llobregat també n'hi ha però seria il.legal pescar-les perquè és un Parc Natural.
També pots intentar posar-te en contacte amb una empresa que es diu o deia Ciencia Activa i que subministra material científic a les escoles, i la gambussia i el guppy són peixos observats a les escoles.

:smiley3:

Ernesto
22-nov-2009, 20:48
Ante todo bienvenido !!!!.....es de agradecer la buena voluntad de ayudar a los miembros del foro, pero el post es de hace 4 años, y el Xavi seguro que ha resuelto el asuntillo de las gambusias.....;)
Lo dicho, bienvenido al foro, y escribe tanto como quieras....que para participar estamos aqui !!!!

Un saludo
Ernesto Roa.