PDA

Ver la Versión Completa : Garra flavatra

hector28bcn
17-ene-2010, 17:34
Us deixo un video de la que per ara es la meva única Garra, ja que les altres dues van saltar... ara li he posat un plàstic d´aquests de cuina "film" als costats.. ( ja se que és molt cutre.. ) però no vull que salti la que queda..
MVI_0733.flv video by hector28bcn - Photobucket

SALUT!

AlwaysTB
17-ene-2010, 18:09
Podries posar una malla fina, et costarà 4 duros i estèticament guanyaràs molt.:smiley2:

albertus
17-ene-2010, 21:06
Mare meva com bombolleja!!!

Dic el mateix que l'Always, posa una malla. ;)

hector28bcn
17-ene-2010, 21:59
Una malla? emmm.. i no taparà molta llum??? i per posarla i treure-la??? Com hauria de ser ? emmmm perdoneu la meva poca imaginació , però el sopar hem va deixar tocat... o poder van ser els cubatas de desprès...:rolleyes:

AlwaysTB
18-ene-2010, 07:27
Jo crec que devien ser els cubates "enriquits" amb proteïna animal...mai havia vist uns insectes tan grans flotant en el meu cubata, de fet, mai havia vist insectes flotant en el meu cubata. :D

El film plastic t'està absorbint/refractant molt més la llum de lo que ho farà la malla. Lo ideal per seria una tapa de vidre si vols perdre el mínim de llum...

A la malla podrás fer-hi un forat prou gran com per alimentar però a la vegada prou petit perque els sigui dificil encertar si salten.

Ja ens diràs quelcom.

hector28bcn
18-ene-2010, 10:36
Vale vale , començo a veure-ho, per cert el film que tinc posat nomès tapa els costadets, 2 cm del vidre, al mitj no hi ha film animal!!! :D té bona pinta , probaré amb la malla , merci !!!

ANB001
18-ene-2010, 15:32
Se sale Hector, la garra y el seu decorat ;P

Si vols, tinc malla mosquitera de vinil gris, un dia q ta pasis per casa recorda-m`ho... pero quedara igual de cutre q el plastic XDDD

ANB001
08-feb-2010, 01:58
Records de les meves... crec q sa coneixen XD

Imagen058.flv video by ANB001 - Photobucket

Estan provisionals...
Aviam si tapo d`un cop el que sera la seva residencia definitiva...