PDA

Ver la Versión Completa : actividades asociación

joan2009
20-feb-2010, 20:52
Hola, soy nuevo en el foro.

He visto que tenéis reuniones los miércoles. Tenési prevista alguna charla o exposición especial ? Me gustaría pasarme algún dia.. Me gustan los temas de técnica de los acuarios. químca, iluminación a leds. equipos de control...:smiley1:

Marc Martínez
20-feb-2010, 20:57
La semana que viene publicaremos el calendario trimestral de conferencias, esperamos que sean de vuestro interes.

joan2009
20-feb-2010, 22:03
OK,

A parte de los miércoles. Quedáis algun otro dia ?

Lleváis temas de colaboración con tiendas, empresas, universidades ? Por ejemplo probar productos nuevos, etc

Pere Sastre
22-feb-2010, 11:33
Per si et serveix, alguns socis -a nivell particular- estem en programes de conservació i manteniment d'espècies en situacions de rarefacció en el seu medi natural, perill d'extinció o ja desapegudes.... En el meu cas gèneres Aphanius (amb piscines al exterior) i Nothobranchius (en acuaris calefactats).

Si t'interessa aquest dimecres passaré per l'AAB.

Cordialment, :D

joan2009
22-feb-2010, 21:11
Està be. Encara jo soc una miqueta més de la part técnica. Estic estudiant telecos i m'agrada bastant tot el tema técnic.

Temes de iluminació per leds, equips electrónics de mesura i control, cosses d'aquesstes.

AlwaysTB
23-feb-2010, 02:10
Està be. Encara jo soc una miqueta més de la part técnica. Estic estudiant telecos i m'agrada bastant tot el tema técnic.

Temes de iluminació per leds, equips electrónics de mesura i control, cosses d'aquesstes.

Benvingut,

Tu ets dels meus doncs, Joan. Jo faig Telecos a la ETSETB/UPC. Estic fent el 3A ara. Espero que coincidim aviat.

joan2009
23-feb-2010, 09:23
Hola,

Jo encara m'estic barallant a primer :(

Algún de vosaltres te experiència amb aparells electrónics de messura ?. Pel que he vist només hi ha aparells electrónics per molt pocs paràmetres. pH, NO2, REDOX

He vist que hi ha colorimetres per fer anar amb reactius peró son molt cars. Teniu experiència amb aquest tipus d'aparells ? van be ?

Es que el tema de reactius i cartes de colors el veig molt cutre. Trobo que costen molta pasta pel resultat que donen.

joan2009
23-feb-2010, 13:25
Sigo con lo de las actividades...

Hay que ser socio para poder ir a las charlas y actividades ?

A mi me molaría hacer una charrada sobre temas de química del agua y esas cosas.

Por mi parte, muchas veces estoy mirando que si el KH es tal o el PH tal y no tengo ni idea de que hablo :(

baseq2
23-feb-2010, 13:42
Ya que lo dices... ami también me hace gracia ir aunqué no soy socio.

Jaume71
23-feb-2010, 14:18
Les activitats de la AAB en principi són reservades per als socis. De totes maneres sempre em mostrat una mentalitat oberta perquè el nostre interès és l'afició en el sentit més ampli.

A les reunions setmanals dels dimecres hi podeu venir quan vulgueu, veureu que hi ha molt bon ambient i en el fons som bona gent :D A les conferències (segurament la setmana vinent ja tindrem el calendari enllestit) l'assitència estarà limitada a l'aforament de la sala amb preferència, òbviament, als socis. Inisiteixo en que no som gens tancats en cap sentit, però també intentem donar valor al fet de ser soci i ajudar a mantenir la AAB entre tots.

Penseu també que sempre hem intentat que la nostra quota no fos mai excessiva, i la tenim pràcticament congelada des de fa bastants anys, a més, us permetrà obtenir un descompte del 10% als nostres patrocinadors, que fàcilment pot arribar a compensar la despesa. Sobretot, però, ens permet a tots estar més units com a afició, tenir més força i poder organitzar més i millors activitats.

:smiley31: Passeu-vos un dia a conèixe'ns i ja veureu com us hi enganxeu! :smiley31:

joan2009
23-feb-2010, 15:16
Hola Jaume,

Gràcies per la resposta. Estaría bé veure el calendari d'activitats i llavors em passaria un dia...

Al començament del threat comentava el tema de col.laboració amb botigues, proves pilor, cosses d'aquestes... tenium alguna cossa en ment. A mi m'grada molt el tema electrónic i aquestes cosses, il.luminació per leds, equips electrónics de messura...

Jaume71
23-feb-2010, 15:54
Doncs en això també estem completament oberts a les propostes dels nostres socis, un dels nostres lemes és "la AAB som TOTS!" precisament per aquest any la proposta serà de fer xerrades molt més pràctiques i participatives per als socis, en temes més quotidians d'interès per als aficionats.

Per exemple això dels paràmetres de l'aigua que comentaves sembla un tema prou interessant, si hi hagués quòrum es podria plantejar de fer-ne una xerrada... em consta que tenim un químic a la sala amb bona predisposició :D :D :D ... O bé si tinguéssim un parell d'enginyers engrescats :rolleyes: podrien muntar un taller pràctic de muntatges electrònics senzills... també em consta que hi ha varis manetes-bricoleros per aquí ;)

Pel que fa al tema electrònic i això de les proves pilot i tal... ostres! tens informació privilegiada o què???? ... resulta que estem en contacte amb un enginyer que molt probablement vindrà a fer-nos una xerrada relacionada amb el tema ... no en dic res més perquè encara estem lligant caps, però vaja... ja veus que ganes de fer coses n'hi ha :D

joan2009
23-feb-2010, 17:16
Hola,

Lo del químic mola, jo estc fent primer de telecos així que em sembla que no seré de gran ajuda.
Peró per la meva part tota la disposició a ajudar si puc.

Salut!

AlwaysTB
23-feb-2010, 17:36
Hola Joan,

Domines temes web? El Marc Martínez i jo portem els temes TIC de la AAB i no ens aniria gens malament un cop de mà. Pel que fa a temes d'electrònica etc. tinc moltes idees en ment i poc temps.

Si vols fem un cafè algun dia pel Campus i en parlem.

I si necessites ajuda amb alguna cosa de telecos, no ho dubtis.

joan2009
23-feb-2010, 21:06
Ho sento, temes web ni idea.

Pero si cal un cop de mà per temes més hardware, podeu comptar-hi

joan2009
24-feb-2010, 17:06
Hola,

Perdoneu que sigui tant pessat pero lo de les "classes" de química, a mi m'agradaría molt.

No se vosaltres, peró en el meu cas es el que tinc menys clar, així que si està programada alguna xerrada d'aquest tema m'apunto. He vist que hi moltes webs pero suposso que mitja hora de explicació d'algú que en sap es molt millor que cap web.

parlem

joan2009
26-feb-2010, 21:54
Hola,

Aquesta es pel Marc. Teniu la llista d'activitats de l'associació.

M'imagino que deus anar fins d'alt de feina. Es només per saber on penjareu la llista i estar "al loro!!"

Petxinot
26-feb-2010, 22:57
Hola Joan!

A dalt del forum hi ha un calendari, allà podrás veure totes les activitats, tant conferències, com sortides com altres events que facin altres organismes externs a l'AAB.

A més, s'anunciaran també a l'area de noticies.

Si mires la pàgina principal, hi hapareixen també les darreres noticies publicades i els events que es faran de forma més propera.

En breu (Questió d'una setmana) es colocaran les conferencies lligades pels mesos de març, abril, maig i juny.

Salut

Josep