PDA

Ver la Versión Completa : Re-Presentació

Rmp
21-feb-2010, 23:44
Ei familia!

Be, suposo que pocs (per no dir cap) em recordareu. Sóc el Rubèn, i vaig "desapareixer" fa dos anys. Avui veia que la meva última connexió és de principis del 2008.

La veritat és que no tinc excusa, però va ser degut a molts (però molts) problemes de feina que em varen absorbir per complet. Ni hobbies, ni res. Familia i res més.

Per sort, amb una idea de re-enganxar-me al grup de gent tant maca que corre per aquí, ni vaig esborrar les meves dades al foro i tampoc em vaig esborrar com a soci, que continuo formant part, encara que molt poc actiu.

S'ha de dir que la carta que meu fet arribar amb el carnet, m'ha agradat, i ha fet que estigui avui escrivint per aquí.

No puc deixar de demanar disculpes. Disculpes per desapareixer sense dir ni adéu. Però és que sempre pensava: "demà m'hi connecto" o "el dimecres m'hi passo", i així va anar passant el temps. Com us dic, la feina va tenir mollt a veure.

Segueixo però amb aquell curiós aquari de més de 2 metres de llarg i només 25 cm d'ample. El mantinc força bé, encara que si els pobres peixos parlessin, més d'un insult o denúncia per abandonament de tant en tant em farien. Ja us explicaré anecdotes i aventures que m'han anat passant.

Avui mateix m'he decidit a fer una poda, be, una super poda (ara posaré un post a intercanvis a veure si algú ho aprofita) i he deixat l'aquari més pelat que una ceba. No em demaneu fotos, que us conec, ja que ara no està maco. D'aqui uns dies ja veurem...

A nivell personal, aviat (moooolt aviat, en uns dies) tornaré a ser pare (i van tres!) així que molt actiu al foro no crec que estigui.

Be, no m'enrotllo més. Records a tots els qui conec (Salva, amb qui comparteixo devoció per les boties, Jaume amb qui només em porto uns dies d'edat, Aldo, a qui trucava sempre quan no trobava el bar on estàveu, etc, etc) i salutacions als nous, que per cert, m'ha encantat veure que sou molts.

Espero que ens anem veien, de tant en tant.

Una abraçada

Rubèn

AlwaysTB
21-feb-2010, 23:56
Benvingut de nou Rubén,

Espero que puguis trobar un forat per gaudir de les activitats i events que monti l'associació.

Espero que vagi tot bé amb el tercer :D, quina feinada, sort que a mí encara em falta molt per això.

Jaume71
22-feb-2010, 01:07
Re-benvingut!!! :D :smiley31: :D

Doncs ens alegra molt de re-veure't per aquí i esperem que qualsevol dimecres d'aquest et re-passis pel local una estoneta ;) ... jo de tú aprofitaria abans de que t'arribi la familia numerosa :D :D

I ja ho saps... LA AAB SOM TOTSs! :smiley20:

A RE-VEURE!

Salvador Borràs
22-feb-2010, 01:32
Hola Ruben.

Vaig estar pensant fa poc que no sabien res de tu i mira ja et tenim de tornada. A veure si ens veiem i ens expliques com van els peixos. Les boties suposo que les tens enormes :D.

Espero que ems comentis més coses ben aviat.

Salva

Pere Sastre
22-feb-2010, 11:19
Rubén,

M'alegra de que tornis, sempre seràs benvingut.... als que tenim fills petits ("els xucladors de temps") coneixem en que consisteix la feixuga feina dels pares (tasca que no hem perdría per rès del món) .........

Cordialment :D

ANB001
01-mar-2010, 05:44
Hola Ruben, io soc mes nou, crec q no hem coincidit mai... bentornat :) ja nos veurem algun dimecres.

Ensenyans l`aquari despres de la superpoda ;P

Fins aviat

Rmp
11-mar-2010, 00:44
Be, com us deia al post: TORNO A SER PARE!!!!!!!!!!

Ja ha nascut el petit Jan. Les dues germanes grans estan encantades.

I sabeu quan va decidir nèixer??? Doncs sí, la dona es va posar de part dilluns a la tarda!!! Amb cotxe que patinava i varem "abandonar" pel camí, amb caminates sota la neu, nenes als cole fins les 20:00, etc, etc etc.Tot una aventura que recordarem tota la vida.

Be, passat el susto, espero que aquest heredi l'afició pels aquaris, ja que les nenes passen de mala manera.

Salut!!

Rubèn

karavanseray
11-mar-2010, 00:52
Enhorabona, Rubén, pero no el fiquis a l'aquariofilia encara, deixlal un parell d'anyets de cordura, home.
Aixo si, el podries fer soci vitalici des de ara mateix.

Marcos Flores
11-mar-2010, 01:10
Enhorabuena!!!

Suerte que todo ha quedado como una anécdota, pero no quiero ni pensar el rato que pasásteis.

Jaume71
11-mar-2010, 02:06
MOLTES FELICITATS!

Si no et tira cap a l'aquariofilia et tirarà cap a l'esquí aquest Jan! jejeje :p

A disfrutar-lo! que ja saps ben prou com creixen de ràpid! :rolleyes:

Rmp
14-mar-2010, 01:00
Gràcies a tots

Un dimecres d'aquests em passo i us ho explico.

I ara, a NO dormir!!!

Els que sou pares, ja sabeu de què parlo.

Salutacions

Rubèn