PDA

Ver la Versión Completa : Dubte

baseq2
03-mar-2010, 15:38
Ting clar que fer-se soci val 28€, però , no ting clar si són 20€ al any, al mes, o un pagament únic. Si aixó està resolt a alguna banda del forum perdoneu-me, no ho he trovat.:confused:

kongobulunga
03-mar-2010, 15:44
Es la quota anual. I paga la pena!

Salut!

karavanseray
03-mar-2010, 16:24
Son 22 € de quota anual i 6 € per el carnet, i com et diu el company paga la pena. Ens reunim cada dimecres xerrem una estona, es fan intercanvis, i desprès anem a picar quelcom. També n’hi ha activitats que es podran veure al calendari. Casi m’oblido del descompte que et faran a totes les botigues col•laboradores del 10 %.

Ànim, esperem veure’t aviat.

baseq2
03-mar-2010, 16:41
Doncs de ganes no m'hen falten. Seria collonut anar a donar-vos la brasa en persona :D però em tira una mica enrere que trevallo a mataró i acavo a les 7 una mica rebentat com per anar fins al centre de bcn (visc a mollet) De totes formes no os extranyi que em faci soci per poder gaudir de les avantatges i per col·laborar amb l'associació.

Gràcies!

baseq2
03-mar-2010, 17:32
M'esteu possant dentetes............males persones! ajjaja entre aixó! link (http://www.aquariofilabcn.org/forum/showthread.php?t=4117) i les ganes que ting............... ting unes pissarres a casa aburrides i un bon sac de 15kg de sorra d'aquesta fina clareta estèril.......... amb la que podrieu/em fer alguna cosa......................................
Ja no se que fer..... només que em doneu una petita empeta em preseto avui allà carregat de pedres i d'eurus(28€ concretament, que no me atraquen jejejeje) ajajajajaj

kongobulunga
03-mar-2010, 17:39
Home, doncs avuí hi serem uns quants.....

Salut!

karavanseray
04-mar-2010, 11:06
Tenim un company de Mataró també que de tant en tant es deixa caure per la seu.

karavanseray
05-mar-2010, 13:03
Kongo ja em embolicat un altre, jejejejeje. Ara per el següent. :smiley2:

baseq2
05-mar-2010, 13:23
Crec que es una bona decisió, animo a tots els que puguin tenir dubtes, que ho facin, que son 4 duros i aquesta penya en saben un ou! :D

nekolitik
19-ago-2010, 02:39
M'esteu convencent..potser de cara a setembre a veure com queden les butxaques despres de les vacances :cool:

albertus
19-ago-2010, 02:55
28 euros els pagues a l'AAB cada any, però a les botigues, et fan durant tot l'any un 10% de descompte que a la llarga, estalviante això, acabes cobrint el que t'ha costat ferte soci, per tant surts guanyant! :D

No em paguen per dir això! :D:D