Ver la Versión Completa : Resultados convención SEK
Os dejo el listado de peces de la convención de la SEK.
Personalmente creía que serían menos peces presentados.
A ver que nos traemos para Barcelona. :smiley4:
El link: http://www.sekweb.org/convenciones/2010/resultados_2010.pdf
Marcos Flores
25-abr-2010, 14:27
Solamente ha presentado peces el Pere??
Sips!
Yo hasta después de verano no presento peces. Ahora están todos empezando a criar (los Aphanius) y es tontería llevarlos.
En octubre a ver si podemos ir unos cuantos a la convención de Portugal, osease, todos a criar!!
Antes también hay la de Holanda que traen cosas muy interesantes y la de Francia. La de Portugal me dio muy buena impresión el año pasado y por eso me gustaría volver.
Pere Sastre
28-abr-2010, 12:23
Hola a tots,
Jo tampoc tenia peixos per presentar a concurs (falta de talla i color). Per un problema de feina, no he pogut preparar-los. Malgrat tot, davant una situació en que podien haver poques presentacions, fent-m'he ressó de la petició d'alguns companys vaig portar parelles no acabades....
La Convenció, malgrat tot, va esser un exit.... es la feliç retrobada a un grup d'amics de tota Espanya. Hi havia bastants peixos, alguns de molta calitat, sobretot en Nothos..
Algunes especies espectaculars una Moema quii -peix molt gran i difícil de criar-, una Cynolebia ictíofaga (no la vaig comprar perquè va sortir disparada de preu).
La parella mès cara: un magnific i molt difícil de trobar: Aphyosemion joergenscheeli, GJS 00/10 a 137.- €. en lka subhasta.
Per un altre cantó, alguns companys de la AAB, en rebut peixos de Madrid una femella de Scriptoaphyosemion que l'hi faltava a algú, una parella de Simp., recollides d'en un gran company i amic: Killiometrocero (l'entranyable Oscar Sánchez Diezma).
Altres van comprar a subhasta: una Gar., un Aphanius anatoliae splendens -impossible d'aconsseguir entre els afeccionats-, per el que s'estava dispossat a pagar fins 100.- €. i al final va sortir per 3.- €., etz...
Com sempre val la pena anar-hi i disfrutar de una Convenció, tant per gaudir visualment dels peixos, com per assebantar-nos de les noves espècies que es van descobrint..
Cordialment,
... una femella de Scriptoaphyosemion que l'hi faltava a algú...
Jo, de moment, estic servit. Però el meu mascle de Cauveti està com una moto :D
Ja hem diràs quan la puc recollir.
Salutacions i gràcies (a tots dos):smiley27:
Tofol, truca el Pere, que el te dins una bossa esperante XD jo, si vols, tel recullo i guardo fins que baixis divendres a BCN
Encara queden convencions aquest any!
A veure si ens animem i fem un grupet currat de gent per anar a presentar peixos.
Els Nothos estan coberts amb Pere. Aphanius amb Josep i jo, va qui s'anima amb alguna coseta més?? (també es pot repetir!).
Els Aphanius anatoliae splendens han anat a parar a les meves mans :smiley4: com no els reprodueixi hi ha algun que hem talla els webs! Ara estan en proces d'adaptació despres de la convenció que els debien tenir amb aigua de l'aixeta.
Viuen en el llac Salda amb una concentració de Magnesi de gairebé 300 mg/L i amb 190 mg/L de Sodi....impresionant!
Poc a poc els estic reacostumant. A aquestes conentracions no viu gairebé cap alga. Diria que és l'únic peix que hi viu, han intentat sense èxit la introducción te la telapia i de l'Alburnus, sort:smiley4:
Jaume71
29-abr-2010, 01:17
Per si us interessen les dades del llac, aquí hi podeu trobar un estudi detallat:
On the limnology of Salda Lake, a large and deep soda lake in southwestern Turkey: future management
NILGU¨ N KAZANCI,*, SO¨ NMEZ GIRGIN and MUZAFFER DU¨ GEL
AQUATIC CONSERVATION: MARINE AND FRESHWATER ECOSYSTEMS 14: 151–162 (2004)
http://dugel_m.web.ibu.edu.tr/makaleler/Salda.pdf
Respecte a les sals:
The water was alkaline, with pH ranging from 8.28 to 9.68 (Figures 3(b) and 2(b) respectively). Calcium concentrations were high, 20.04–120.2 mg/l (Figures 2(d)–5(d)). Chloride concentrations were also high, and these ranged from 51.8 mg/l to 1276.6 mg/l (Figures 4(d) and 5(d) respectively). Inorganic carbon was abundant, mainly as bicarbonate (1.0–4.5 mg/l) and carbonate (8–16 mg/l). Magnesium concentrations were very high: 97–364.7mg/l (Figures 2(d), 3(d), 4(d) and 5(c)).
I pel que fa a la temperatura alerta a l'estiu! el llac està sobre els 22ºC al Juliol
karavanseray
29-abr-2010, 01:27
Molta sort Edu.
Ostras Jaume, la de temps que m'he passat buscant informació!! Li donaré un cop d'ull que he d'acabar unes coses avans de marchar a dormir.
Sobre la temperatura no hem cuadra gaire, en principi a Zaragoza el manenen i no tenen problemes, ja els hi preguntaré.
Que consti que amb els peixos anava a mitjes, que no estic tan pirat!! (només una mica:D)
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com