PDA

Ver la Versión Completa : Pobriço otocinclus...

roc1981
21-feb-2005, 13:22
Ahira la nit, vaig poguer "gaudir" d'un espectacle poc comú, no le enregistrat en video per no se cruel amb el pobre peixet, pero es que "manda güevos"... jajaja

Taba jo trastejant per l'aigua, quan agafo un dels troncs i resulta que hi havia un oto, el pobre surt espantat direccio contraria a tota pastilla, quan s'atura de sobte (de 100 a 0 en un milisegundo), amb un "clock" que es va sentir a tota la habitacio...

No, no s'havia donat amb el vidre ni res per l'estil... el mu burro va voler ficar-se per un forat d'un altre tronc, i claro... si no cabe la cabeza no cabe, y asi no se puede... pos el tio va ficar el cap a pressió en el forat i na... que ni pa delante ni pa tras... pobrecillo, i jo agafant-lo per la cua i na... que taba mas enganchao que un moco en la pared, i el que hem feia por era partir-lo per la meitat ja que jo tiraba pero no sortia ni res.... ;)

Al final, vaig optar per obrir el tronc com vaig poguer fent força y mentres el meu para l'agafava per la cua, i al final va poguer sortir... VIU!!!

Jejejejejeje... de veritat que era per gravar-ho en video, pero en aquell moment no taba jo per agafar la camara... jajajajajaja

Rafix.Edited by: Rafael Olivera