Ver la Versión Completa : Presentació oficial com a soci de l'AAB.
Hola!
Potser algú de vosaltres ja em coneix, o em te clinxat pel forum, pero em presento oficialment com a soci.
Espero poder coincidir algún dimecres amb vosaltres per compartir experiencies i em guieu pel camí de la llum :D
Per cert, dubte: que haig de fer per poder escriure misatges a l'area d'intercanvi? Tinc coses a oferir, pero o puc escriure res...
Sempre és una bona noticia.
BENVINGUT !!!
Suposo que de seguida que et canviin el "tipo de miembro", ja podràs fer cosetes. :D
De membre ACTIU a membre SOCI. :smiley2:
Resto a l'espera del canvi de tipus d'usuari doncs :D
Gracies tofol ;)
karavanseray
26-jun-2010, 12:23
Hola!
Espero poder coincidir algún dimecres amb vosaltres per compartir experiencies i em guieu pel camí de la llum :D
Si vols caminar per el costat obscur jo et puc portar.......: :smiley15:
Per cert, dubte: que haig de fer per poder escriure misatges a l'area d'intercanvi? Tinc coses a oferir, pero o puc escriure res...
Em penso que el millor será que posis un post a las seccions:
- Dubtes sobre l'AAB o
- La web de l'AAB
Benvingut.
Petxinot
26-jun-2010, 12:53
BenVingut!;)
Gracies!
karavanseray, doncs si vols companyia, anem tots dos cap a la foscor jajajajaj Jo ja hi tinc un peu ficat...
Gracies!
karavanseray, doncs si vols companyia, anem tots dos cap a la foscor jajajajaj Jo ja hi tinc un peu ficat...
Obviaré aquest últim comentarí...:eek:
Ja pots escriure a l'àrea d'intercanvis, encara no t'havia donat d'alta com a soci.
Benvingut!!!
jajjjajajjajjjajajajjajaajjaajjaajaj
NO ES MALINTERPRETI NI ES TREGUI DE CONTEXT!!!!
Petxinot
28-jun-2010, 02:45
para nada! :D
karavanseray
28-jun-2010, 22:46
Oscuro sí, pero, con todos los respetos, muy hetero. ¡Pero que muy hetero!
Totalmente de acuerdo. Sin mariconeos! :o
:rolleyes:
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com