PDA

Ver la Versión Completa : ¿Incompatibilidad Bichardis-Multis?

Olivier
07-oct-2010, 23:29
Hola compi, estic preocupat per els meus 3 multis que estan sent-hi molt acosats per una parella Neos-bichardis molt grans. Estan tots 5 sols en un 200L amb força roca i moltes coscles de cargol pero hi han unes bulles que fan angunia...:eek: I hem fa que no els deixen menjar.
No havien estat mai junts donç els bichardis son un regal d'un forer d'aqui i els vaig incorporar de dos acuaris d'espera diferents.
Que pot ser l'he cagat sense volguer al juntar dues especies no gaire compatibles?

Salvador Borràs
08-oct-2010, 00:57
Hola,

Jo crec que el problema es deu a que una parella de buchis establerta es molt forta devant dels multis, que són l'únic objectiu. Crec que si poses més bitxos la cosa es compensa sino patiran força.

Fins aviat

Salva

Olivier
08-oct-2010, 23:37
Mmmmm, molt interesant, aixó no ho havia pensat....
Perdona, pero vols dir una altre especie a més a més? Com quina? Mágradan els neos-caudopuntatus y els neos-tetrocephalus, encara que aquestos pot ser es fan una mica grans, oi?
O et refereixes a més Multis?
Gracies pel teu ajut, compi.

MIJABA
09-oct-2010, 00:08
Així que els brichardi están donant guerra? :(

Jo quan els vaig tenir no vaig tenir cap problema. Si que de vegades algun confrontament amb els Julidochromis...

En això no et puc ajudar... :(

dan
09-oct-2010, 22:59
DE quants litres és l'aquari? aquest pot ser el problema.

Olivier
10-oct-2010, 04:36
200 per 5 peixos....
Deunido, quina ratio...
Cal reconeixer que els multis es defensan l'ostia de bé, pero els noto més estresats que jo....Esperare uns dies a veure.