Ver la Versión Completa : 54 litres
Hola companys/es . . .
Que em recomaneu per posar en un 54 litres?? Havia pensat en algun apisto o bitxo similar (pelmatochromis, . . .).
Que em recomaneu? Algo poc vist,difícil de criar i que sigui "maco" . . . es massa demanar, però per demanar que no quedi . . .;)
Gràcies,
Xavi
Pos para variar un poco de continente yo te recomiendo alguna pareja de conchicolas. Puedes poner unos brevis, o una colonia de multifasciatus.Estos ultimos no tiewne un aspecto muy espectacular pero son dignos de ver cuando se pone el casco y empiezan las obras en el acuario.
Ademas solo necesitas agua del grifo y algo de arena coralina para mantener el ph alto.
Hola JMª
Ya tuve unos multifasciatus y la verdad es que tienes toda la razón. Eran un pequeño grupo de 5 individuos y, como bien dices, a la que se pusieron el casco . . . la que liaron en una mañana!!! Empezaron a hacer cuevas, zanjas, . . . parecia que estuvieran construyendo una linea de metro . . .se metian bajo cualquier cosa y empezaban a cabar . . .
No se . . . no se . . . de momento me los apunto!! Son una muy buena propuesta.
Muchas gracias JMª!!
Bueno, si kieres te puedes unir al club de los Lamprologus stappersi/meleagris.
PD: y unos brevis...? tengo como 60 alevines:smiley4:
Salvador Borràs
08-abr-2005, 23:57
Hola Xavi,
Podrias posarte uns nanochromis transvestitus, parilus o dimidiatus..
I el pseudoplatystoma??? el dimecres vas fer campana!!
Fins aviat
Salva
Otia!! I tantque vaig fer campana!!
Em vaig tindre que preparar un curs d'Excel 2003 que tenia que donar . . . em faltava temps per tot arreu!!! . . . ja m'hagués agradat anar, ja . . .
Amb el tigre encara no se que fer . . . mira que el tio esta maco, i em fot tindre que desfer-me d'ell, però es que no el puc mantenir allotjat en un 54 al pobre . . . encara estic buscant a algú que el vullgui . . . parlant d'això . . .AMB UNES BOTIES ES VEURÍA DE CONYA!!! . . . . ;)
Lo del lamprologus . . . també m'ho apunto, . . . i lo dels parilus, transvestitus . . . però encara he de trobar-li algú al tigre . . . en quant el trobi em lio amb el nou 54, de moment voldria tenir clar el que posar.
:smiley1:
Salvador Borràs
09-abr-2005, 10:04
Hola,
No te entés, que vols dir, amb unes boties a la panxa?? JAJAJA.
Fins aviat
Salva
No home, a la panxa noooooooo . . . les boties per allí corrents . . . davant d'ell, com en una mani quan et perseguiex la poli . . . je, je, je, je, je . . . . ;)
Va, ara en serio . . . el que necessito es que algú m'apadrini al nen . . . que lo tengo dejao . . . ;), pbret . . . ara, menjar, el tio menja . . ., en una nit es va fotre una femella de xipho gran, i 6 gambussies . . . imagina't l'estomeg que te el colega . . . . JE, JE, JE, JE . . . .
Si a algú li agraden els resptes i els bitxos guapos . . . joen tinc una que busca casa . . . je, je, je, je, je . . .:smiley4:
Ja ho sabeu!!
Petxinot
11-abr-2005, 22:52
Encara tens el Pseudoplatystoma? quant demanes per ell? Podria interesarme. ;)
Salutacions
Hola Josep!!
Si vols fem una cosa, pujo una nova foto, per que ja no te els punts que tenia a les fotos que tinc a l'album de l'AAB . . . ara encara està més guapo per que te tan sols algún punt i el llom rallat, no puntejat . . . amb el color de fons d'un color crema fantastic i la panxa d'un blanc neu preciós . . . farà uns 20 cm (sense contar els bigotis, es clar) . . . amb la dorsal alta i gran, puntejada, com la resta d'aletes . . .
Si pots o si vols, avui dimarts sobre les 20:30 donali un cop d'ull a la secció del fofo de fotografía que intentaré posar alguna foto actualitzada del nen . . . ja veuràs que maco està. I si t'tinteressa, demà te'l puc portar a l'AAB. El preu el decidirem quan el vegis.
Per cert, quins peixos tens?? . . . te una bona boca . . . i l'estomeg encara més gran . . .
Xavi
Salvador Borràs
12-abr-2005, 15:41
Hola Xavi,
Jo li vaig comentar a Josep el tema del pseudoplatystoma, i em va dir que potser el volia, per aixo et va deixar el missatge. El que pasa es que ell estarà fora unes dues setmanes i em va demanar que t'informes d'això, a veure si et pots esperar per parlar amb ell.
Fins aviat
Salva
Saps amb quins bitxos el vol posar? Es que no m'agradaria que es quedés tan sols amb ell a l'aquari . . .
;)
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com