Ver la Versión Completa : Problemas de pareja de mis pulcher
Hola
Hace poco adquiri una pareja de pelvicachromis pulcher, la hembra tiene vivos colores y esta muy bien:smiley9: tanto que no para de atacar al macho y este esta casi blanco y en un rincon del acuariohttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif, cabe decir que el macho es un poco juvenil, tanto que he llegado a pensar que podria ser hembra;) pero creo que no, que es un macho juvenil, que puedo hacer para que el pobrecito no lo pase mal y la hembra lo deje tranquilo:smiley11:, antes que me respondais, no tengo un segundo acuario, y el que tengo es de 96 litros con varias cuevas y varias plantas con viviparoros, coridoras, octocinclus y lochas ventosas
saludos
Hola David!
Tens dues opcións:
1- Esperes un parell de mesos otres a que el mascle creixi una mica i es doni la volta a la truita (sigui la femella la que sigui assatjada pe'l mascle, dintre d'uns limits, es clar).
2- Canvies de mascle per un mes grandet, amb bona coloració i un bontamany d'aletes imparells.
Possiblement el que t'estigui passant es que la femella ja està madurai el mascle no "esta per ella", es jovenet i encara no s'ha despertat . . . :smiley9:.
Vosté mateix Sr. Prats. A veure que diu la gent!
Salut!!
hola
es que em fa l'efecte que dintre de 2 mesos estara viuda i si compro un altre mascle tindria que colocar aquest, el teu nen menja pulcher?
canvio pulcher gay per pulcher semental
Marc Martínez
12-abr-2005, 17:21
Estic d'acord amb en Xavier, a no ser clar que detectis algun
simptoma de possible malaltia en el mascle. Menja
correctament? Té algun símptoma de possible eenfermetat?
Ho dic perquè a vegades quan un peix està malalt es assetjat pels
altres. Si no detectes cap altre símptoma fes lo que diu el Xavier.
<!--
var SymRealOnLoad;
var SymReal;
Sym()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymReal != null)
SymReal();
}
SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymReal = window.;
window. = Sym;
}
SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;
//-->
de menjar menja, no vegis com posa les aletes quan veu el jala!! els primers dies estava molt be, nedava per tot l'acuari, ara la veu i ja surt corrents
gracies per l'ajut
El meu nen menja de tot!! I no te cap mena de prejuici moral en quan a la sexualitat de les seves preses . . . menja de tot fins a un 6-8 cm de llargada . . . tot i que em fa cosa, pobre animaló . . . serà questio de temps segurament més que de malaltía.
Fes una cosa, una prova . . . fot a la femella castigada a una paridera, encara que siguin per un parell de dies, a veure com reacciona el mascle . . . ella mejarà tranquilament i no perdrà el "subidón" de colors degut al seu estat hormonal, que deu tindre les hormones pe'ls nuvols. Mentre observa de tant en tant al mascle, a veure que fa . . . si surt mes, si menja tranquilament . . . i, fins i tot, si va a visitar la femella a la paridera . . .
De vegades, quan posem a l'aquari segons quines espècies de peixos, si la femella està molt predisposadaa fer una posta i el mascle, al contrari, no hi te cap interès, hi ha femelles que, donat el seu rol en l'aparellament, el qual no es que sigui la femella la que porta l'iniciativa, però sí que te un paper molt actiu, pot arribar a "castigar" al mascle pe'l seu poc interés.
Amb els pulcher passa algo similar. Com be sabràs, per que em vas dir que vas estar buscant informació al respecte, la femella dels pulcher quan està disposada per a la posta es mostra de forma voluptuosa davant del mascle, arquejant el cos de tal manera que el seu ventre vermell-morat es vegi clarament (aquest es el comportament semi-actiu que et deia abans). El mascle llavors es quan li segeuix el rollo, es comença a posar tontorrón i li busca un pisito mono a la femella . . . la resta em sembla a mi que ens la podem saltar per que qui mes qui menos ja sap de que va el tema, . . . no??
Resumint (que sembla que no em deixin parlar a casa . . . ):
- Fot a la femella a una paridera, que deixi tranquil al nen un parell de dies, i controla'l a veure com respon a la seva solitud i al fet que la seva amiga amb ganes de festa no l'emprenyi.
;)
La solucio de la paridra es bona, pero ella no opnia lo mateix, i ara em toca un moment ikea-acuari, he mirat varies botigues a veure si veia un mascle en condicions i res de res, espera a que el que tinc s'espavili tot sol
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com