Ver la Versión Completa : Dimecres 27/04/2005
Aleix Llovet
21-abr-2005, 22:35
Aquesta setmana si que puc! Per fi he acabat examens!!!
Poso al costat les plantes/peixos que tindré disponibles per si algú en vol que ho digui, si voleu fer el mateix... TRAPIS AAB! :smiley4:
Llista d'assistents:
Dimecres 27/04/2005 20:30-21 hores
- Aleix Llovet: bossa de patates
OFEREIXO: Mesonauta festivum, Musgo de Java, Mayaca sellowiana, rotala macrandra, hetheranthera zoosterifolia i poder algo més...) (que digui algo qui vulgui quelcom)
- Marc Martinez!!!!
- JMª!!!!
- Xavier Marchan!!!!
- David Prats!!!!
- Jaume Capell:?
- Salvador: ?
- Josep Escribano:?
- Carlos Garcia: ?
ETC ETC ETC (me cansat http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif )
Animeu-vos!
PD: aquest missatge s'anirà editant en funció dels missatges adjunts.
PD2: Marc si vens porta el 105 MACRO! que m'agradaria provar-lo amb el teu SB-600 i amb l'SB-600 del Salva, que em feu molta enveja i amb l'i-TTL a veure que tal queda el Sr TIGRE!Edited by: Aleix Llovet
Marc Martínez
21-abr-2005, 23:02
Jo vinc ;) Edited by: Marc Martinez
Yo con casi toda seguridad tambien ire.
Seria bueno ir ya concienciados en adecentar los acuarios un poco.
Porcierto, a mi apuntame un poco de mayaca y rotala. Si kieres algo ya sabes lo ke tengo.
Jo també hi aniré . . . i aquest cop abans que l'ultim cop. Penso anar en transport pubic!! Public . . . que de vegades . . . el que canvia una sola lletra!!! :smiley9:
Aquest cop notinc res a portar . . . be, igual se'm cau alguna gambussia a una bossa . .. no se . . .;)
Aleix Llovet
22-abr-2005, 14:21
Pues si Jmª si me traes toda la hetheranthera dubia que puedas... al final yo la perdí! te traigo un FAJOTE de mayaca! gracias!
Hola Aleix,
Que em podries donar una mica de Heteranthera zosterifoliai Mayaca sellowiana? Però una mica tan sols.
Ara ja la pregunta del millon . . . com a planta tapissant, quina m'aconselles?
Gràcies!
Aleix Llovet
22-abr-2005, 14:46
sagitaria, echinodorus tenellus... echinodorus quadricostatus... etc... ara no en tinc
Si tens molta llum pots provar glossostigma o akestes que posen tant als acuaris japos...
salut!
En realitat voldria d'aquestes tan baixes, rollo glossostigma . . . al de 200 en vaig posar . . . es va quedar feta un nyap, tan sols hi quedava un petit brot. El brot, al final, es veu que es va adaptar i ara està creixent prou be.
Aquestes les voldria per al 54 . . . que ja m'eh decidit . . . intentaré posar-lo a l'estil japonés (Amaninho). . . i dic intentaré, per que el resultat pot ser desastrós . . . http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif
Mes encavant ja us castigaré a preguntes . . . je, je, je, je, je . . .
jo tambe vindre i si algu vol una famella de kribensis
una cosa Aleix, si et sobra em podries pasar una mica de Mayaca sellowiana o de rotala macrandra, moltes gracies
Jo encara ofereixo una femella de kribensi i tambe estic buscant un mascle de kribensi
Marc Martínez
24-abr-2005, 23:26
Jo puc portar Rotala macranda , Phylantus fluitans, i algo de Hreteranthera Zosterifolia.
Aleix Llovet
24-abr-2005, 23:33
marc ja tinc un cable SC-17 per fer proves dimecres! ;)
Salut!!!
Salvador Borràs
25-abr-2005, 01:02
Hola,
Jo no se si podré anar, perque en principi vaig a Valencia a veure la exposició de la SAV.. perdó, vaig a currar i he de sortir molt d'hora.
David, has llegit el meu missatge privat??
Fins aviat
Salva
Aleix Llovet
25-abr-2005, 09:16
va home va que necessitem el teu SB-600! XDDD
Jo ja dic que surtu de terrassa a les 21 hores... aixi que arribaré sobre les 21:30...
Salut!
ok salva, el problema es que tinc la femella a la paridera i no se si aguantara molts dies mes
salut
Salvador Borràs
25-abr-2005, 18:29
Hola David,
Si quieres me la traes y ya te dare el macho, porque no te aseguro que lo pille...
Saludos
Salva
ok, entonces te la traigo el miercoles y ya hablaremos del macho, mas que nada es que me da bastante pena verla asi y prefiero que alguien se la quede
salut
Dásela al tigre!!
http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif
Es bromaaaaa . . . :smiley9:
calla calla que el teu tigre ja deu tindre un atracon de escalars, a veure quants queden el dimecres, jo dic que un fijo a caigut, s'aceptem apostes :smiley4:
Salva et porto la femmella? el mascle ja parlarem un altre dia
Que va, que va . . . al sortir de casa li vaig dir: "Els escalars i els mesonautes ni tocar-los!!!"
http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif
CaRLoS_ZIOK
26-abr-2005, 18:24
Pues yo estaré mañana a no ser que pase algo gordo.
Si alguien quiere algo de mi que recuerdo que alguien me habia pedido caracoles manzana que me lo diga. via mail por ejemplo.
Bueno gente un saludo!!
Los manzana comen algas verdes filamentosas??
Es que en el acuario tengo unas como pelos lasgos, de hasta unos 20 cm (si las dejo crecer), son bastante resistentes al tacto (no se rompen con facilidad al estirar). Se las comerían??
serginho3
27-abr-2005, 02:06
yo me imagino ke tambien ire, llebo otra vez patatas o preferis otra cosilla????:smiley4::smiley4:
roc1981
27-abr-2005, 18:17
Cachis, hoy que iba a ir... y al final no podre...
A ver si puedo la semana que viene... ;)
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com