PDA

Ver la Versión Completa : Escalars

bookmark
25-abr-2005, 17:44
Bones, sóc un dels nous que va venir dimecres passat a l'AAB.

Voldria desfer-me de 2 escalars del meu acuari de 120 litres, i la preguntaés si els puc portar a l'AAB per algun dels acuaris que hi han.

M'he cansat del seu comporatment autoritari. Com us vaig dir, les dues caridinas van desaparèixer l'endemà de possar-les. Quan vaig introduir els borrachitos també es pensaven que eren menjar, ivan estar dos dies perseguint-los però no en van caçar ni un, i ja no els persegueixen.

Un fa un 1 any que el tinc i va créxier en un acuari de 20 litres!! :smiley18:Ara té un 8-9 cms. Té alguna taca vermella crónica en la part de la boca i en la base de les aletesdegut a la mala qualitat de l'aigua quan estava en el de 20 litres.

L'altre em va venir amb l'acuari que tinc que vaig comprar de segona mà. Ara té uns 6-7 cms.

Si me'ls trec de sobre, intentaré algun cíclid nan com els appistogramas i podré possar caridinas...

Bé, ja em direu si els puc portar. Aquest dimecres no podré venir, segurament el que ve.

Marc

:smiley1:

Aleix Llovet
25-abr-2005, 18:18
En principi jo et diria que els acuaris de l'aab no tenen que èsser un pou de peixos que no vulguem. La darrera setmana quan es va portar el Pseudoplatystoma, va èsser un cas concret, que em penso que l'adoptará en Josep, pero ara está embarcat i no será per aquí fins d'aquí uns dies... Els mesonautes que hi ha allí també em penso que sels vol endur en Josep, en aquell acuari en principi es va decidir montar un salobre.

Lo que si que pots fer es posar un anunci a l'area d'intercanvi a veure si algú els vol. O també hi ha alguna botiga que a vegades t'agafa els peixos.

També si t'animes a fer-te soci tindras un 10% de descomptes a les botigues col·laboradores.

Salut!!

bookmark
25-abr-2005, 18:38
Ok Aleix, a lo del pou de peixos...

Pel que fa a lo fe fer-se soci, jo ja en sóc des de fa més d'un mes, pero segueixo entrant amb el mateix usuari que tenia i no em reconeix que sóc soci.

I el carnet quan tarda en enviar-se?

Marc.

Aleix Llovet
25-abr-2005, 22:34
Ja te donat el nivell de soci... el carnet el primer dimecres que vinguis t'el dono!

Salut!