Ver la Versión Completa : Unes fotos...
paleatus
20-jun-2011, 01:53
Bé, al final m'he decidit a posar unes fotos (són les millors que tinc :)).
Per cert, avui tinc una certa vena masoquista, així que criticar, no us talleu (constructiu eh!) :smiley2:
Vista general:
http://i1097.photobucket.com/albums/g341/paleatus/general.jpg
Una mica de detall:
http://i1097.photobucket.com/albums/g341/paleatus/IMG_6567.jpg
Els dos scalars en una treva:
http://i1097.photobucket.com/albums/g341/paleatus/IMG_6576.jpg
PD. com es pot veure, el meu no és el "disseny intel·ligent", més aviat sóc de la "teoria de l'evolució": Tinc una petita idea del que vull,
vaig a la botiga, compro el que més s'assembla, el planto i si viu...
karavanseray
20-jun-2011, 10:12
Sí senyor, molt xulo, ekleptic, com a mí m'agraden.
...
PD. com es pot veure, el meu no és el "disseny intel·ligent", més aviat sóc de la "teoria de l'evolució": Tinc una petita idea del que vull,
vaig a la botiga, compro el que més s'assembla, el planto i si viu...
Així ets del meus!Penso en fer una cosa i al final en surt una altre!:D:D
Per cert, felicitats, està molt maco l' acuari.
Jo aniria retallant el pogostemon perque no es desenganxi
Salutacions
Salvador Borràs
20-jun-2011, 13:09
Hola,
Pues a mi no me gusta el acuario, demasiadas plantas y esos escalares tan descoloridos. Por caridad si quieres me paso por tu casa y te lo vacío un poco :):):):).
Bueno en serio, me encanta y desde luego se parece mucho al de PAVON, deberíamos organizar un concurso de acuarios de socios, así nos animamos a mostrar panorámicas, que por lo menos a mí me encantan.
Saludos
Salva
Estoy con Salva, vaya caca de acuario :D
Increible, como dice pavon, soys dos gotas de agua montando acuarios, y unos bestias! Esta muy guapo, me encantan los acuarios tan plantados y con las plantas a sus anchas.
Collons, y parece que les da vergüenza !!!
El acuario con más densidad de plantas por litro, que hay ahora mismo en Barcelona, lo tengo yo. En cuanto los peces se alejan 3 cm del vidrio frontal ya no se ven.
Lo malo es que las plantas son unicelulares. :D
ESO SI QUE ES UNA VERGÜENZA !!! :D
Pero esos acuarios que se están mostrando últimamente ... :eek:
Que venga Amano y lo vea. !!!
Creo que voy a tener que poner yo también un poco de empeño. :(
Enhorabuena por ese tanque.:smiley2:
Un saludo.
Pere Sastre
21-jun-2011, 10:02
Anomenent-lo -sense discusió- assessor técnic..... Un aquari fantástic. Ens alegra la vida veure tan bon nivell. ¡Felicitats!:D
Cordialment
Hola,
Pues a mi no me gusta el acuario, demasiadas plantas y esos escalares tan descoloridos. Por caridad si quieres me paso por tu casa y te lo vacío un poco :):):):).
Bueno en serio, me encanta y desde luego se parece mucho al de PAVON, deberíamos organizar un concurso de acuarios de socios, así nos animamos a mostrar panorámicas, que por lo menos a mí me encantan.
Saludos
Salva
Pues lo de un concursillo desenfadado AAB de panorámicas de acuario no estaria mal??
Así podríamos aprender unos de otros como organizar acuarios biotopo, plantados, gambarios, salaos, ...
Saludos
paleatus
22-jun-2011, 00:40
Gràcies per tots els comentaris, me heu posat més vermell que els scalare :o
... i les crítiques ...
ni demanant-les, feu una bona critica (constructiva eh!) !! :mad:
No, de debò. Estic força/molt satisfet de l'aquari, potser no és el meu ideal, però trobo que progressa més que "adequadament".
He mantingut aquaris (50-60 litres), de forma mes o meyns intermitent, des de fa uns 30 anys i no havia aconseguit mai que funcionés el tema plantes, alguna tirava però poca cosa.
Em vaig llançar a la piscina, farà uns 10 mesos, amb aquest més gran, més seriosament, més llum, osmosi, CO2 ... i carai, no sóc tan maldestre.
De tota manera les fotos, encara que dolentes, milloren la realitat.
karavanseray: Realment no hi ha tanta varietat de plantes: podo, em sap greu llençar-les (amb el que triguen a créixer!!), veig un forat ... re-planto. Poques però molt barrejades.
pavon: podem dir: aquari amb aires del Vallès (com el Vallès no hi ha res).
El pogostemon, el vaig podant (i replantant). La part dreta està més alta perquè té una "lluita" amb la cryptocoryne que creix cap a on no ha de créixer.
Que vols dir amb que "es desenganxa"
... Organitzar ... biòtop ... què és això? per a què serveixen ?
Salvador: oferta acceptada. Al proper canvi d'aigua t'aviso i m'ajudes ... amb l'aigua ... :smiley2:
Tinc l'aquari a les golfes de casa i pujo (i baixo) els 40l, dos pisos. Sempre són ben rebuts un parell de braços disposats a ajudar.
MIJABA: Insisteixo... les fotos enganyen ... En aquest sentit no són tan dolentes :D
tofol: Jo també he vist el meu amb els troncs verds, les plantes sota una coberta verda: aixecava les algues, com una tela, i sota hi havia la cabomba, resistint!
Per cert, qui/què és Amano ?
Pere: Gràcies, però amb el teu comentari ... m'he perdut.
Perdoneu pel rotllo ... em costa començar ... i després parar.
Per cert, qui/què és Amano ?
Takashi Amano: considerat una referència en el mon del "Aquascaping". Potser va ser un dels primers en aplicar técniques de fotografia (punt de fuga ... i coses d'aquestes) al disseny d'aquaris plantats.
La galeria de la seva web http://www.amanotakashi.net/portfolio/nature_aquarium/index.html
paleatus
06-jul-2011, 00:54
Gràcies per l'enllaç.:eek:
He vist algun vídeo dels seus muntatges i només puc dir: ALTRE IMITADOR!!. :mad::mad::mad:
Bé, hi ha una diferència, el posa pedres, arrels, les treu, posa altres, planta... fins que li agrada com queda ...
Jo poso a l'aquari tot el que enxampo i mai quedo convençut.:D
No, de debò, per fer el que fa aquest home només em falten dues coses:
a) Tècnica: es pot aconseguir amb temps i ajuda.
b) Una altra cosa que no se anomenar (genialitat?) i que no s'adquireix enlloc ...
... així que per quedar-me a un pas de la meta i no aconseguir-ho ... segueixo amb el meu sistema.:rolleyes:
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com