Ver la Versión Completa : Aquest cop si? Dimècres 28 de Juny de 2011.
Quedem?
Pere, si vens et comento. Vols fulles de til·ler? Les vaig recol·lectar fa dues setmanes i ja están seques. Verdes, però seques.
Tofol, si vens et comento.
albertus, no se si et duré allò, potser m'ho quedo jo al final, que fa molta calor i ja vorem a l'estiu.
ANB001, aquesta tarda capturo allò i t'ho duc demà.
pavon, et duré un brot de molsa interessant ;) Segur que et tirarà, i podràs mantenirla millor que jo ara mateix...
dboodb, si vols et duc una mica de quists de qualitat amb sal de la que utilitzo i proves d'eclosionar-los, a viam que tal.
jo m`apuntu !
mijaba merci pels dallonsis ;P
albertus
28-jun-2011, 15:19
Mijaba, si no m'ho portes no passa res, ja en compraré jo un de ventilador, però desideix el qie faràs ja que s'estàn desfent els peixos! :D
kongobulunga
28-jun-2011, 15:59
Jo també passaré.
Salut!
Jo pasare!!!!
Mijaba si me traes te lo agradezco, la sal que utilizas no es la del mercadona?
Si alquien quiere musgo de java que pida ok. aunque seguro que lo llevare pidais o no !!
Saludos!
albertus
28-jun-2011, 18:24
Yo quiero musgo!
Jo també vindré
Mijaba merci per la molsa.
Li buscaré un bon lloc i si resisteix la calda de l' estiu i tira, ja hi pots comtar pel teu nou projecte
Algu vol pogostemon helferi??
Salutacions
pavon! Guarda'm pogostemon!!
La molsa en principi es "Christmass Moss". Quan la vegis a viam que et sembla ;)
Gràcies!
Demà a la tarda no puc venir. He quedat amb un profesional pel tema de les obres a casa.
Guarda'm un bri d'aquesta Chrismas moss.
Et truco al matí des de l'ofi.
Salutacions
Ok tofol!
El bri i la femella, no se m'oblida.
pdupouy
29-jun-2011, 02:16
Hi seran aquest dimecres? Quin és l'horari en el qual hi seran?
Em dic Paola, m'agradaria fer-me sòcia i aprofitar per conèixer una mica més sobre les activitats.
Salutacions!
Paola
Aquest dimecres en serem uns quants pel que sembla.
A partir de les 20:30h hi serà algú segur.
T'esperem!
Bon dia!
Ja tinc ganes d´anar a l´associació, però avui em sera imposible...la setmana vinent si torneu a reunir-vos hi passare. Ara tinc un panaque nigrolineatus y un labeo bicolor de mida XXL que estan buscant un nou "hogar". Si hi ha algu interesat o si a l´associació teniu algun acuari en el que poder ficarlos...??
Salut!:smiley2:
Pere Sastre
29-jun-2011, 10:04
Hola a tots,
Sento no entrar gaire a foro, aquest mes de Juliol, tinc un viatge a nova República de Sudán del Sur, capital Juba (la proclamació d'indepèndencia está programada per el 7 de juliol), per un clients.... Vaig molt atabalat (vacunes, repelents d'insectes, roba adecuada) intentarè pasar per veuré qui es pot fer càrrec de la comanda d'en Tim Addiss.:D
Cordialment
Bon dia!
Ja tinc ganes d´anar a l´associació, però avui em sera imposible...la setmana vinent si torneu a reunir-vos hi passare. Ara tinc un panaque nigrolineatus y un labeo bicolor de mida XXL que estan buscant un nou "hogar". Si hi ha algu interesat o si a l´associació teniu algun acuari en el que poder ficarlos...??
Salut!:smiley2:
Mira, una escusa perfecta para montar algún acuario en el local!!!!
Traeré musgo de java para quien me pidió Tofol, Albertus y para quien no tmb, y si alguien quiere y no podrá pasar le guardo un poco solo tiene que decirlo!!
Saludos Paola y buba!
kongobulunga
29-jun-2011, 13:34
El tema de que en el local actual no hi hagi cap aquari muntat, no es per falta de ganes, si no més aviat per problemes d'espai i les instal.lacions.
Tampoc es el millor moment ara de cara a l'estiu i les vacances, per a muntar un aquari que no sabem de quines condicions de temperatura i manteniment gaudirà.
Salut!
El tema de que en el local actual no hi hagi cap aquari muntat, no es per falta de ganes, si no més aviat per problemes d'espai i les instal.lacions.
Tampoc es el millor moment ara de cara a l'estiu i les vacances, per a muntar un aquari que no sabem de quines condicions de temperatura i manteniment gaudirà.
Salut!
kongo, pero si que podem anar muntant la "infraestructura", per omplir de cara a la baixada de temperatures al septembre. Així anem avançant. Desconec de què/quí depén.
Ho parlem avuí?
kongobulunga
29-jun-2011, 14:23
Ho parlem.
Salut.
Hola de nou!
Jo m´ofereixo a posar un acuari de 84 litros, arena, tinc reactancies electroniques dimmables, compresor d´aire, filtre intern y mes coses que tinc a casa que les podriem aprofitar... En el sentit de instalacions no puc opinar perque mai he estat al local, pero ja sabeu, si us veieu amb ganes jo puc aportar això.
Salut!
Pere Sastre
29-jun-2011, 18:11
Al final no podrè passar... aviam si puc apropar-me el próxim dimecres...:(
Cordialment
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com