PDA

Ver la Versión Completa : Busco Caracoles

David
16-may-2005, 20:33
estoy interesado en adquirir estos caracoles: Melanoides tuberculata, Planorbis.

gracias

JMª
17-may-2005, 17:10
tengo de los dos, el miercoles te los llevo a la asociacion. Kieres tambien manzanas?

Xavi
17-may-2005, 18:48
Jo tinc l'aquari ple de cargols, però dubto molt que dels que més en tinc siguin dels que tu vols . . . en tinc de 3 tipus: del "normals" que son una autentica plaga, planorbis, que de tant en tant en veig algún per allí i uns trompeteros (Melanoides tuberculata), que d'aquests son dels que en tinc menys (2 o 3 que encara no se d'on coi m'han sortit). . . si vols de "caracol vulgaris" t'en puc portar per convidar al 30 o 40amics a cargols a la llauna .. . :smiley18:

David
17-may-2005, 20:22
hola

JMª del manzana ya tengo 4, de los otros acepto de buen gusto:smiley4::smiley4::smiley4:

xavier com va el amano?

salut per tothom

Xavi
18-may-2005, 09:04
El amano va fent . . . els glossos s'han despertat per fi i estan sortint força brots nous . . . les que tenen mala cara son les cubanes, que m'estan perdent les fulles . . . no se, no se . . . el que m'ha sorprès ha estat la riccia, que de moment s'està comportant força be, ja m'ha canviat de color i tot (al estar submergida s'enfosqueix).

Ja enviaré alguna foto quan la cosa estigui algo mes "pobladeta".

;)