PDA

Ver la Versión Completa : Nou soci. rmnosc

AAB
13-sep-2011, 14:03
Donem la benvinguda al nostre company, rmnosc que ja és soci de l'AAB.

BENVINGUT Oscar!!

La AAB som tots!

http://img.photobucket.com/albums/v168/Jaume71/AAB/logo.png

rmnosc
13-sep-2011, 14:28
Hola a tothom:

Aprofito per a presentar-me.

Em dic Oscar i sóc de Barcelona ciutat. Com molts de nosaltres de jovenet, a casa dels meus pares, teniem un acuari en el que posavem una mica de tot, que si guppys, que si neons, que si un betta, ....

Des de fa uns messos he recuperat aquella afició. Ara tinc un nano, en concret un fluval edge, en el que conviuen 8 cherry's i un preciós betta corona. Sembla ser que ténen bona relació i fins el moment es respecten. Totes les plantes que tinc són sense substrat (chirstmas i java moss, cola de zorro i anubias).

Estic plantejant-me migrar cap un acuari més gran, tot i que, ni l'espai ni l'economia del país conviden a gaires alegries.

He seguit el foro ja des de fa algun temps i m'ha semblat de justícia, després d'haver-me aprofitat de les lectures que us he fet, inscriure'm com a membre.

Una salutació.

MIJABA
13-sep-2011, 14:51
Benvingut Oscar!

Esperem que disfrutis tant com nosaltres, i que passis els dimecres pel local així ens coneixem!

Ah, i per descomptat, al BAM! :D

rmnosc
13-sep-2011, 14:56
Si si al BAM el més segur es que hi vagi i segurament amb el meu fill.

Per l'associació m'agradaria passar-me algun dia per tal coneixer-la i aprofitar-me una mica més dels vostres coneixements.

Pere Sastre
13-sep-2011, 17:13
Pel comentari que fas d'un nano amb Neocaridina heteropoda (red cherrys) + Betta splendens (betta corona).... El Betta acabarà amb totes les cries de les red cherrys i amb les mateixes gambetes si aquestes son petites i l'hi caben a la boca.

Cordialment

rmnosc
13-sep-2011, 17:23
Ja tenia por d'aixó però certament fa algun temps que hi conviuen i no veig que les cherry's estiguin massa tímides.

Respecte a les cries no sé si pot ajudar el fet que tinc força planta. També és cert que no he vist cap d'elles amb intenció de criar. Potser massa poca experiència meva o massa poc temps.

A veure que tal evoluciona.

salutacions.