PDA

Ver la Versión Completa : donació :D

abadosa
20-may-2005, 22:43
ei compañs!! tink una parelleta d Kribs k busken 1 akuari on viure, es k ara ia tink unes kuantes cries i vull km creixin akestes, si algú vol la parelleta k mu digui i kedem !! son makisimssssssssssss :D:D

ALEX

Jaume71
23-may-2005, 00:02
Je, je, je.... doncs jo tinc 10 alevins ja bastant avançadets.... de moment només en distingeixo mascles, i no sé si tinc cap femella..... o sigui que a veure si els teus petits creixen perquè necessito dues femelles. A més, així entre els dos renovem una mica els gens!.

abadosa
17-jun-2005, 17:40
ia te'n donaré i tant, tinc uns quants alevins i el que passa és que com que els vaig separar, ara si poso els pares doncs es mengen als petits, els ataquen, i si algú es vol posar una parelleta de kribs ben macos que ho digui´, pels alevins haureu d'esperar una mica més pq tot just medeixen 1'5cm http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif

Jaume71
19-jun-2005, 00:08
Tens alguna foto?... potser m'interessen

Tinc un amic que en vol una parella i dels meus alevins no sé si em queden mascles. El meu mascle es va quedar vidu i el tinc amb una de les seves filles... Si em passesis la parella jo em quedaba la femella y el mascle per al meu amic... i així renovem una mica la sang!

¿que et pasarás el dimecres per la AAB?

abadosa
19-jun-2005, 17:09
hi ha algunes fotos penjades en uns foros d fa temps, pero ia no se on era... si vols la parella io te la dono pq ara em monto un 200L i no comptaré am ells 2 http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif

i si tu i el teu amic els acolliu doncs perfecte !!! enkara q junts la cosa els hi va mol b ;), ho dik x experiencia... xo vaja k si us els voleu repartis 1 x cada 1 i ja està. Si vols quedar pq tel's dongui ia m diras alguna cosa, el meu mail es abadosa@hotmail.com

abadosa
19-jun-2005, 18:26
xcert dimecres tink cosetes a fer xo si em dius a la hora que hi aniras mu dius i tels porto, no problem :D

Jaume71
21-jun-2005, 16:45
Hola,

JO dimecres seré a la AAB de les 21:30 o així fins a les 22:30-23:00 que solem estar. Si mel's portes seía perfecte... envia'm un mail!