Ver la Versión Completa : Reunio dimecres 8
Qui s' anima?
de moment:
xavier
jaume
lluis
jo mateix, portare congelat pels nens!!
tambe una planta per si algu vol, i xavi el sera per tuEdited by: davidprats
Aleix Llovet
06-jun-2005, 22:10
Jo akst més totalment impossible... el dijous m'han obsequiat amb 2 examens! que monos els professors.... el 21 acabo i jam veureu + el pel!
Salut!!
jo possiblement m'hi passi . . . més que res per que li he de portar al Tigre algo de menjar viu . . . mes que res, per a que no es foti el Mesos que hi han . . . je, je je . . .
Resumint, va, que m'enrrotllo massa . . . que sí, que hi vaig, i amb unes bosses amb vivipars per al nen . . .
Fins dimecres senyors!!
;)
Jaume71
07-jun-2005, 11:18
Xavier, encara estás interessat en el filtre de PVC? perquè tinc un tros de tub de PVC de 125 cm de diàmetre i un sitema d'entrades i sortides que m'acabo d'inventar que encara estalvia més peces. A més puc anar a una ferreteria concertada amb el meu centre de treball que surt molt barata.
Això també va per tú, Salva, a veure si també et passes i m'expliques ben bé què vols fer-te i així vaig a comprar totes les peces per a tots.
;)
A reveure!
Sí, encara estic interessat, i més ara que se m'ha cascat el filtre intern del Amaniho . . .
Tinc l'aquari ple d'algues . . . sense caridines (la van cascar per culpa d'un adob de la JBL que conté Cu!!! Això em passa per no llegir-me be els prospectes!!!:smiley18:)
Ens veiem dimecres Jaume ;)
Lluis Badenas
07-jun-2005, 12:31
A veure si em puc acostar dimecres encara que no ho crec...
ATENCION PROPUESTA!!!!
Busquem un dia per fer un taller de bricolage Acuariofilo by el master Jaume71?
Que ens expliqui ben bé com es fan els inventillos que te. El filtre exterior de PVC, El tetina Hermetic Ligth, el Manguera Hermetic Ligth, y aquestes cosetes!!!!
Rollo tots amb el material i nar seguint les instruccions...seria interesant...
Va, a veure si ens animen que hi ha molt a apendre i a estalviar!!!!
Salutacions
LluísEdited by: Lluis Badenas
Jaume71
07-jun-2005, 13:44
Doncs mira, m'ho poses que ni pintat!
Com que estic liat muntant varies coses, COMENCEM AQUEST DIMECRES: CONSTRUCCIÓ D'UN ASPIRADOR DE FONS
De fet té aspiracions de ser un mòdul multi-usos: asiparador, neteja filtres, filtre supletori.
Serà la manera de fer-ho perquè a casa quan no és una cosa és l'altra i no ho faig mai!
Que algú porti una bona càmara que farem fotos i en farem un reportatge pel butlletí ;)Edited by: Jaume71
Coi Jaume!!! . . . me rio yo del McGiver ese . . . je, je, je . . .
Ara podriem posar de moda la frase de "Tienes más peligro que el Jaume en una ferreteria!!" . . . . JE, JE, JE, JE, JE . . . ;)
Jo m'apunto a les classes!!
Jaume71
10-jun-2005, 11:58
Nois,
us demano disculpes pel plantón del dimecres.... com sempre un imprevist a última hora...
La setmana que ve (dimecres 15) SEGUR que vinc i fem el taller de bricomania !
Bookmark: en primer lloc perdona perquè haviem quedat per mesurar el pH.... ¿ho vas poder fer? (em sembla però que a la AAB massa test no n'hi ha, oi?).... veig que estàs pensant en un filtre exterior..... espera't a la setmana que ve i si t'animes i ho veus clar potser te'l fas tú mateix;)
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com