Ver la Versión Completa : Pregunta tonta (de les meves)
Holaaaaaaaaaaaaa :smiley9:
Una pregunta tonta com totes les que faig . . . per variar . . . :
Tinc el Amaninho amb més algues que plantes . . . els cargols poma poden ajudar amb les algueso més aviat s'hem fotràn la Riccia, la Molsa de Java i les Glossos? (que per cert, les tinc de conya ara . . . no fotem!!)
Gracieeeeeeees . . .;)
Mmmm... que es mengin les plantes no estic segur del tot peró et poden donar problemes en un aquari densament plantat donat que poden"arrancar" lesplantes amb els seus desplaçament.<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><O:P></O:P>
Segons el tipus d'algues que tinguis et podria anar millor algun siamensis (Crossocheilus siamensis) que no fan gaires destrosses i el seu tamany és de 5-7cm o bé uns otoncinclus (compte amb les altes temperatures a l'estiu) crec que de les dos espècies que és comercialitzen més (mariae i affinis) una aguanta millor les altes temperatures que l?altra.<O:P></O:P>
Ancystrus millor que no possis, ho desendreçaran tot i poden tocar alguna planta de fulla ample.<O:P></O:P>
P.D. Aveure si avances alguna fotografia, encara que sigui amb algues, i així poder fer-nos una ideia del que tens :smiley17:.Edited by: Eduardo Obis
Lluis Badenas
10-jun-2005, 09:14
Crosocheillus 5-7 cm??? llavors jo el que tinc son sardines!!!!, els meus deuen fer 10-12 sense problemes, semblen vaques...
Per cert, sabeu on en puc trobar a Barcelona?
En necesito pel 300, i a art viu no n'hi havien....
Salutacions
Lluís
Ups, no no 5-7 cm no, poden arribar als 15 cm http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com