PDA

Ver la Versión Completa : tengo una duda

Silvia
11-jun-2005, 21:44
me akabo de komprar unos pececitos afrikanos ke segun en la tienda su
nombre es labeotropheus pero en el Mergus su nombre es pseudotropheus
tropheops(es amarillo kon la aleta dorsal negra y la punta amarilla) y
ahora no se kual es el korrecto.ke me podeis decir sobre este pez y kon
kuales lo puedo mezklar?

Gracies.

Xavi
13-jun-2005, 08:31
Hola Betta,

amb quins pexos volies posar-los?

Has de tenir en compte que son africans lacustres . . . vamos, aigues dures . . . i tenen força mal caracter i una boca prou gran com per desfer-te l'aquari en un parell d'hores i a tot el que hi tinguis a dins com se li creuin els cables . ..

Es una especies per tindre-la o sola o acompanyada de peixos similars, de la mateixa zona. No els barregis amb escalars, neons o animalons per l'estil, primer per l'aigua, que tenen necessitats diferents, i despres pel propi comportament.

Si mai tens l'oportunitat, t'aconsello que provis amb el ciclids africans com els que t'has comprat. L'aquari en si queda una mica espartà donat que s'aconsella decorar-lo tan sols amb pedres i sorra fina (oblida't de segons quines plantes, que se les menjaràn). La vistositat de l'aquari en aquest cas la posen els peixos, que no paren quiets, ni un moment, i depen de quina especies o especies mantinguis, tindràs un festival de colors . . . je, je, je . . . sense contar, es clar, amb el más que interessant comportament dels peixos.

(Perdona, es que a la que se'm calenta la boca no paro . . . es notaque no em deixen parlar a casa . . . je, je, je . . . :smiley18:)

Silvia
13-jun-2005, 08:59
ke tal xavier

Aveure dons de moment estan kompartin lakuari amb dos coridoras i un botia,ke sempre man akonsellat ke ni posi a tots els akuaris.Vaig komprarme kuatre afrikans el disapte perke sempre he volgut tenir akest peix pero kom tu em dius kom no el podia posar segons amb kins peixos no mel podia komprar mai.

Ara em kedaba akest akuari buit avanç tenia guppys pero es van morir tots menys la botia i les koridores.Ja se ke son agresius(els africans )i tot aixo pero veig l´acuari una mika soso,jo avia pensat posar tambe uns altres de la mateixa especie.

Dons et fare kas,moltes gracies.

Per cert no et preokupis ke a mi em pasa el mateix juajuajuajuajuajua;)

Xavi
13-jun-2005, 09:46
je, je, je . . . ;)

Docns t'aconssello que posis les corydores a un altre aquari, per que poden patir una mica amb l'aigua per als africans donat que les corys viuen en aigues toves. Amb les boties suposo que no tindràs problemes (tret d'alguna petita cursa davant els ciclids . . . je, je, je . . .), però em sembla que es podràn defensar prou be si no son gaire petites.

Espero que et quedi molt be l'Africà. Ja veuràs com el disfrutaràs!!