Ver la Versión Completa : Domiciliació Bancària Quotes 2012
Posem en marxa el cobrament de la QUOTA 2012
El termini de pagament serà el dia 10 de gener de 2011
RECORDEU:
· Socis (ingrés directe): 15€
· Socis (amb domiciliació bancària): 13€
· Socis recents (octubre-desembre): 5€
Els carnets s'entregaran a l'Assemblea General, i als qui no puguin assistir se'ls enviarà per correu.
ATENCIÓ! NOU REGISTRE DE DADES BANCÀRIES
Per adequar-nos a la normativa bancària i a la Llei de Protecció de Dades Personals, necessitem renovar la nostra base de dades i recopilar l'autorització pertinent de cada soci. Així doncs, us demanem que en envieu el vostre número de compte a:
tresoreria@aquariofilabcn.org indicant a l'assumpte: "Domiciliació <<nom i cognom del soci>>"
Al text:
Dades per a la domiciliació bancària de la quota
Nom i cognoms del soci:
Entitat bancària:
Nom i cognoms del tiltular: (si difereix de l'anterior)
Número de compte: _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ /
Amb aquest escrit autoritzo a l'Associació Aquariòfila de Barcelona a que d'ara en endavant em carregui el pagament de la quota anual de soci en aquest número de compte.
Moltes gràcies per la col·laboració
Recordeu de fer la inscripció de la Quota 2012.
El nostre número de compte és:
"La Caixa" 2100 0703 56 0200142407
Titular: Associació Aquariòfila de Barcelona
Si envieu les dades bancàries (com s'indica en elm post anterior) obtindreu una bonificació de 2€ i us passarem el rebut automàticament i us en podeu desentendre fins que vulgueu desvincular-vos de la AAB. La base de dades és d'us intern de la AAB, és completament segura i no es transmetrà mai a tercers per cap motiu.
Petxinot
09-ene-2012, 20:31
Jo ja he enviat avui les dades de domiciliació bancària.
Ara bé, donar un plaç de 6 dies naturals, que han estat només 3 dies laborables em sembla un plaç de pagament més que curt i més en les dades en que estem.
A més a més, avui he rebut la carta que ho notifica. Un dia abans de que finalitzi el termini. Hi ha socis (gent gran) que no tenen accès a internet. Si reben la carta el dia d'abans de que finalitzi el termini, crec que no anem bé.
Crec que haurieu de millorar aquest aspecte i ampliar una mica el termini.
Salut
Jaume71
10-ene-2012, 00:09
Tens raó Josep,
La veritat és que va ser per agilitzar al màxim la confecció dels carnets i que estiguéssin llestos per a l'Asssemblea. Certament amb les festes pel mig es relenteix tot.
De totes maneres que tothom estigui tranquil que el termini mai ha estat implacable :D
Petxinot
10-ene-2012, 01:19
Danke! :):smiley2::)
Doncs just ahir per la nit vaig rebre jo la carta i me n'adono que avuí es l'últim dia de pagament de la quota.
Vaig veure el missatge farà uns dies pero la web ha estat caiguda a sobre :D:D:D:D
:smiley2::smiley2::smiley2:
Ho confirmo. Jo també vaig rebre la carta ahir mateix.
Per cert, si no m'equivoco, repartiu els carnets el dia de l'assamblea no?.
Els que per desgràcia no podem assistir-hi ens els feu arribar a casa, vertitat.
Si domiciliem el pagament quan feu el càrrec al compte.
Salutacions
Perdoneu.
Em responc a mi mateix.
Doncs si, els repartiu el dia de l'assamblea i els que no puguin assitir ho rebran a casa (mala costum la de llegir en diagonal).
Només queda llavors el tema del dia del càrrec a la compte.
Olivier
11-ene-2012, 09:53
Acabo de rebre la carta i hem dono compte dque no he posat el texte autoritzant...
No se si te importancia, pero per si de cas, ho torno a enviar tot amb el texte inclos.
Recordeu que avui DILLUNS es passaran els cobraments de les quotes 2012 domiciliades.
Encara sou a temps de domiciliar la vostra quota. A més de despreocupar-vos de fer l'ingrés ara i en les properes anualitats, rebreu una bonificació de 2€ (quota amb domciliació 13€). Envieu-nos el vostre número de compte a:
tresoreria@aquariofilabcn.org indicant a l'assumpte: "Domiciliació <<nom i cognom del soci>>"
Al text:
Nom i cognoms del soci:
Entitat bancària:
Amb aquest escrit autoritzo a l'Associació Aquariòfila de Barcelona a que d'ara en endavant em carregui el pagament de la quota anual de soci en aquest número de compte.
Els que opteu per l'ingrés directe i encara no ho hagueu fet, siusplau feu-ho també en el dia d'avui. El nostre número de compte és:
Recordeu d'indicar el vostre nom i cognoms al fer l'ingrés
Els carnets s'enviaran tan punt es facin efectius els pagments. Abans d'acabar el mes, tots els socis al corrent de pagament haurieu de tenir el nou carnet.
Gràcies per la vostra col·laboració.
Recordeu que finalment, avui DILLUNS es passaran els cobraments de les quotes 2012 domiciliades.
Encara sou a temps de domiciliar la vostra quota. A més de despreocupar-vos de fer l'ingrés ara i en les properes anualitats, rebreu una bonificació de 2€ (quota amb domciliació 13€). Envieu-nos el vostre número de compte a:
Al text:
Nom i cognoms del soci:
Entitat bancària:
Els que opteu per l'ingrés directe i encara no ho hagueu fet, siusplau feu-ho també en el dia d'avui. El nostre número de compte és:
Recordeu d'indicar el vostre nom i cognoms al fer l'ingrés
Els carnets s'enviaran tan punt es facin efectius els pagments. Abans d'acabar el mes, tots els socis al corrent de pagament haurieu de tenir el nou carnet.
Gràcies per la vostra col·laboració.
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com