PDA

Ver la Versión Completa : Ens "arremanguem" dimecres que ve?

Jaume71
01-jul-2005, 16:17
Hola nois,

Ara que s'acosta l'estiu no sé còm quedarà la qüestió del manteniment dels aquaris de la AAB... fa un parell de setmanes els hi faltaba força aigua a tots... jo al final no vaig pode passar-me el dimecres (vaig dir que duria aigua d'osmosi).

¿què us sembla si dimecres que vé els hi fem un bon repàs (canvi d'aigua + poda)?.... jo duré 20 litres d'aiguia d'osmosi, i possiblement en pugui portar 40 (algú m'haurà d'ajudar a portar el segón bidó).... no estaria malament que si algú en té possibilitat en portés també.

Aleix Llovet
01-jul-2005, 22:01
dacord em sembla be jo ahir tampoc vaig poder venir... sino també podriem quedar un dissabte si voleu... i estariem més tranquils!

Salut!

Jaume71
02-jul-2005, 02:32
sí, el pobre Bookmak que ve de Badalona es va quedar amb el plantón ;).

Lo de dissabte a mí m'és impossible pel dematí. De totes maneres podriem quedar d'alguna manera pel tema de l'aigua d'osmosis: la questió és que a la feina han comprat un aparell d'ultra-alta-puresa, però com que els laboratoris no estan encara operatius, i aquests aparells han de funcionar regularment, l'altre dia em vaig assaventar que el tècnic llença uns 5 litres cada tres dies...... ;)

http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gifevidentment ja li he portat un bidó de 20 litres per a que vagi omplinthttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif

Jaume71
04-jul-2005, 14:11
Més complicacions.... aquest dimecres prácticament segur que no em puc passar. O bé ho deixem per la setmana vinent o si voleu deixo els bidons a la AAB al migdia... ¿hi haurà algú o què?

picara
05-jul-2005, 00:07
hola nois!!!

ja us vaig dir que m'interessaven les podes aixi que no m'importa res arremangar-me :D

Quan vulgueu m'ho dieu !!!!

Silvia
05-jul-2005, 09:36
HOla!!!!!!!!

Jo intentare venir demà però no ho se segur.

Fins aviat!!!!!!!

picara
06-jul-2005, 00:51
ei son casi les 12 de la nit i aki ningu a dit res!!!!

doncs a veure si anire i em kedare tirada. per no arriscar-me no anire el dimecres.

ja direu que heu fet. si podeu no les llençeu per favor!!!

Aleix Llovet
06-jul-2005, 01:48
apunteuvos els k segur que anireu!

Salut!

Jaume71
06-jul-2005, 13:54
Fatal nois... porto des d'ahir al llit ;);)... avui no em podré passar ni portar l'aigua ni res...

David
06-jul-2005, 16:10
jo avui si que anire, vindra algu mes?????

JMª
06-jul-2005, 16:21
yo he kedado con Llorenç ke asu vez a kedado con Pere. asi ke minimo seremos 3...eso creo