PDA

Ver la Versión Completa : POST OFICIAL SIZOO 2005

Aleix Llovet
12-ago-2005, 20:21
Hola! Com ja sabreu alguns estem compençant a preparar la participació de l'aab al festival de la mascota que tindrà lloc els dies8 i9 d'octubre al recinte firal de plaça espanya.

L'aab tindrá un stand al festival de la mascota,i es calcula que montarem uns 3 aquaris de 300-450 litres, i 4 aquaris de 60 litres. Per altra banda també hi haurá més aquaris a l'stand pero que no será cosa nostra.

Des d'aquí demanem que ja sabeu que qui vulgui col·laborar en el muntatge, o simplement estant al stand el dissabte i diumenge informant als visitants doncs que s'allisti en aquest missatge! Entre tots ens nirem repartint el temps alla com ja vam fer fa 2 anys.

De moment ja en som uns quants, per posar alguns noms:

Marc Martinez, Josep Escribano, Alex Badosa, JMª Mena, Salvador Borras, David Prats, Àngel Cànovas, David Garcia, Aleix Llovet i perdoneu si m'oblido d'algú!

Inga Salut! Per aquí podem començar a posar els aquaris que montarem!

Animeu-vos!

Lluis Badenas
18-ago-2005, 11:29
Podeu comptar amb mi pel k faci falta divendres tarda i dissabte, el diumenge me'l reservo per mi.

El sizoo es els mateixos dies o comença abans?

Salutacions

Lluis

winzip
18-ago-2005, 22:46
Hola em dic marc, soc un soci nou i magradaria participar :smiley17:

Nomes tink 15 anys pro suposo q no pasa res ;),s q aixi tink una bona oportunitatx aprndre d'uns cracks jeje.

Desde aqui un aplaudiment a la aab. http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley32.gifhttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley32.gifhttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley32.gif

abadosa
23-ago-2005, 17:55
io tb nire, toti k ia stik a la llista :smiley4::smiley4:

konfirmo k SI!!!

aLx

Aleix Llovet
23-ago-2005, 22:00
mlt be en breu sereu informats!

Salut!

David Fernández
24-ago-2005, 22:47
Hola Aleix,

Compteu amb mi també. Ja concretarem, però al menys podeu comptar amb mi durant mig dia, potser millor dissabte, si pot ser...

Fins ara,

David.

bookmark
02-sep-2005, 01:25
Amb mi també podeu comptar.

Marc

Jaume71
02-sep-2005, 09:54
La meva disponibilitat es força limitada però veuré si puc muntar-m'ho d'alguna manera. En tot cas haurà de sert per les tardes.

El que sí que tinc són bastantes pedres de pissarra que m'he portat de les vacances y varios troncs. Com que no crec que ho arribi a muntar abans del Sizoo hi podeu comptar per a la decoració.

Salut!

Xavi
13-sep-2005, 19:05
Si necessiteu res del que tinc actualment en stock per si voleu posar algun acuari per allí . . . demaneu:

Aquari salobre:

- 5 Periophthalmus barbarus

- 1 Tetraodon biocellatum (l'altre la va cascar d'indigestió, per golafre!! :smiley11:)

- 7 Etrolpus suratensis

Aquari de "charco" autocton:

- Unes 30 gambussies (menys les que li portaré al nen)

Aquari mediterrani:

-Uns 15 paleomon elegans de diversos tamanys

- Un "cherry" de mar (es que es tan petit que es queda en tomaquet "cherry" http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif)

- No se quants lipophrys pavo, calculo que uns 10 o 12 . . .

- Uns 10 bernats hemitans de diferents tamanys

- Uns 10 peixos petits que encara no se que coi son . . .

Els Sphynx la van cascar . . . primer els dos mascles i desprès les femelles . . . llàstima!!! Suposo que seria per problemes en l'alimentació . . . no se . . . el que tinc clar es que no en tornaré a agafar cap mes. http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif

I si voleu us puc "prestar" a la meva avia de 87 anys per a que faci d'hostessa de terra . . . no en te ni idea de peixos, peroparlar, el que es parlar. . . no para!!! TELA!!!! ;)

Edu O.
13-sep-2005, 22:29
Compteu també amíque fa dos anysja va ser força entretingut ;)

Ja ens mantindreu informats.

Salvador Borràs
20-sep-2005, 11:51
Hola,

Jo tinc algun aquari disponible si fa falta durant la exposicio. També tincpeixets disponibles.

SalvaEdited by: salva

Xavi
20-sep-2005, 12:21
El diumenge a les 16:30 estarà El Mestre?? El mateix Amano??? Sant Amano?? Amaninho el Grande??!!!

. . .

On es poden trobar invitacions o com coi es fa per poder gaudir de la seva presencia, poder-li fer reverencies i dedicar-li un carrer del meu barri???!!!!

EEEEEEEEIIIIIIIIIIIII!!! Això sí que no m'ho perdo!!!!!!!!!!! ;)

Xavi
28-sep-2005, 11:35
Al final com queda lo dels aquaris? Heu decidit alguna cosa?

Que s'ha de fer per anar a veure a Amano-San?

;)

PAPILLON
28-sep-2005, 17:40
EXACTO QUE SE HA DE HACER PARA VER A AMANO.SEGURO QUE TIENE UNOS TRUCOS QUE NOS VENDRIAN MUY BIEN.POR CIERTO AUN NO SOY SOCIO,ME DARA TIEMPO DE SERLO ANTES DE LA FIRA?YA HE MANDADO EL DINERO PERO NO SE CUANDO LLEGARA EL CARNET. SALUDOS

winzip
29-sep-2005, 15:48
BIENVENIDO!

lo mejor sera q t pases por lasociacion el miercoles q viene xq sino... no s como sta esto del envio d carnets... asi t xplikaran todo lo dl sizoo

saludos

Jaume71
29-sep-2005, 16:36
BENVINGUT!!!!!

Si ja has pagat ja està, home!!! encara que no tinguis el carnet.

Ah! i recorda de demanar el 10% de descompte a les tendes afiliades!

David Fernández
30-sep-2005, 11:09
Hola,

A part de que està clar que tothom té molt d'interès en anar a veure a l'Amano ;), potser també hauríem de començar a pensar en organitzar-nos una mica la FEINA per la setmana vinent, no?... http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif

Algú s'encarrega del tema? Perquè hi ha un MUNT DE FEINA: anar a buscar el material on sigui, traslladar-lo a Montjuïc, muntar-lo a l'estand, la qüestió de l'aigua (al final es fa amb una cuba?), concretar qui estarà a l'estand al llarg de totes les hores d'obertura al públic, etc.

Fins ara,

David.

Gamusino
05-oct-2005, 00:23
Hola jovent!

Me acabo de registrar, y queria mandar a todos un saludito. Yo mañana por la mañana puedo ir, pero no se el horario en el cual esta abierto el recinto. Por cierto he conseguido una tele y un video para poner el audiovisual que tengo sobre las diferentes especies de peces. Eso si decirme algo rapido. Para saber si la llevo mañana a la asociacion o al recinto. Seria de gran ayuda que alguien la viniera a buscar, más que nada porque no tengo coxe y no podre con las 2 cosas.

Espero vuestra respuesta

winzip
05-oct-2005, 00:31
vamos aver, no es como una tienda q abren a una ora para las visitas jajaj, wno solo encontraras alguien (a no ser q sea d la asociacion d patrones de yates) los miercoles apartir d las 20:30

winzip
05-oct-2005, 00:33
ostia perdon q me e liado muxo :smiley9:pnsava q eras un tio nuevo q keria ir a la AAB x primera vez jeje :smiley9:

Gamusino
05-oct-2005, 00:40
Que hay sobre la cena con el Takashi Amano

Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!Tengo una duda existencial, la supuesta cena de los socios que sera sabado o domingo¿?."Espero que no utilize los pescaitos pacer sushi" Si alguien me puede contestar. De todas formas mañana stare en la aab aunque llegare un poco tarde a las 21:45, es lo k tiene el trabajo.Aprovexo para saludaros pezeros.

Adeuuuuuuu:smiley10:

Marc Martínez
05-oct-2005, 01:57
A ver.. varios temas , todos los socios tengan o no carnet tienen
derecho a entradas, mañana repartiremos en el local de la AAb i los que
no puedan venir que queden con alguin para que las podamos hacer
llegar o las rserven en info@aquariofilabcn.org, i quedamos el
sabado a alguina hora en la enrtrada del recinto del
Festival de la mascota. No podremos hacer ni audiovisuales ni
conferencias, esto pa los maestros que pa eso vienen, nosotros montamos
acuarios i tenemos un stand donde informamos de quien somos etc. <!--
var SymRealOnLoad;
var SymReal;

Sym()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymReal != null)
SymReal();
}

SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymReal = window.;
window. = Sym;
}

SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;

//-->

Jaume Izquierdo
05-oct-2005, 10:43
q es eso de la cena?? organizais algo?

Xavi
05-oct-2005, 10:47
Em sembla a mi que ens estem liant tots una mica . . . a veure si avui aclarim algunes cosestes.

Aleix Llovet
07-oct-2005, 16:19
Qui ESTIGUI INTERESAT EN COLABORAR AVUI DIVENDRES QUE TRUQUI AL TELEFON següent. JA en som uns quants que montarem aquaris i esta tot en marxa!!!!

637827594

AIXI MATEIX COM QUI PASSI PEL FESTIVAL DURANT EL CAP DE SETMANA, JA SAP QUE AGRAIRIEM SI S'ESTÁ UNA ESTONA A L'STAND VIGILANT i TAL! TOTA AJUDA ES BENVINGUDA!

Qui vulgui entrades igualment truqueu al telefon i ja a la mateixa fira us les donem!

Salut!!!Edited by: Aleix Llovet

winzip
09-oct-2005, 01:05
wnas!

nomes felicitar ara q ja em fet el primer dia, a totom q a colaborat am lo del sizoo ja q sens dubte l nostre "estan" ha sigut l millor d tot l festival, a kedat mol xulo i sens dubte em fet una bona impresió.

felicitats un altre cop!

Jaume Izquierdo
11-oct-2005, 15:28
Volia felicitar a tota la gent de la aab, pq el stand estava wapissim, llastima que no ens ponguessin titol!! pero bueno, una passada d'aquaris, enhorabona a tothom!!
Edited by: Jaume Izquierdo

ainoa
11-oct-2005, 15:34
Yo tmb estoy de acuerdo en q este año ha estado genial, pero Jau, q me tenga q enterar así de tu opinion... XDDDDDDDDDDDDD

Aleix Llovet
11-oct-2005, 15:35
jajajjajajaja