PDA

Ver la Versión Completa : ramis i otos

David
06-sep-2005, 20:35
regalo/cambio per plantes, una parella de ramireezi i 7 otocinclus

bookmark
06-sep-2005, 22:01
Hola David, jo finalment estic pensant en fer un acuari de cíclids sudamericans i m'anirien de conya, i els otocinclus també.

Tinc forces plantes per canviar, en breu haig de podar de tot: ambulia, cryptocorine, bacopa caroliana, rotala (una es verda i una altra vermella, que és la que em va regalar el Marc), etc...

Ja em diràs

Marc

Aleix Llovet
07-sep-2005, 00:04
a mi m'interessen 3 otos y plantes ja saps lo k tinc :smiley17::smiley17:

David
07-sep-2005, 11:20
ok, avui portare el pescao a l'AAB,

fins al vespre!!

bookmark
08-sep-2005, 01:30
els ramis i els otos estan de p... mare al meu acuari.

Demà penjo fotos generals de l'acuari.

Sabeu quina espècie d'ottocinclus és? (affinis, hoppei, mura, ...)

Marc

Aleix Llovet
08-sep-2005, 01:34
Sense cap mena de dubte... com diria el nostre presi

es tracta otocinclus sp

jajajajja

bookmark
08-sep-2005, 11:51
Això fa pinta a conya que no pillo... ;). Que vol dir sp?

És que vaig tenir uns otos que eren més grisosos, més foscos, i aquests són d'un color més daurat, amb tonalitats ocres...

Xavi
08-sep-2005, 11:56
Comú. "L'original" . . . el . . . coi, ara no se com dir-t'ho . . . specie . . . el "vulgaris" . . . eeeee . . . ajudeu-me que no em surten les paraules, nens!!! ;)

Bookmark, perdona, però es que m'explico com el cul . . .

Salvador Borràs
08-sep-2005, 12:18
Hola,

Quan es posa sp. vols dir species, que es tracta de un animal del qual no es reconeix de quina especie exacta es. Es una denominació generica, que no "vulgar".

Fins aviat

Salva

Xavi
08-sep-2005, 12:42
Gràcies Salva! :smiley9:

bookmark
08-sep-2005, 15:06
OK pel que fa a lo de sp.

I creus realmente aleix que és sp? O no ho saps segur? És que com que en compraré alguns més, doncs vull saber quin és exactament...

Aleix Llovet
08-sep-2005, 16:21
El gérnere clarament es otocinclus, y l'especie doncs quan no ho saps dius SP i llestos...

es com ancistrus dolichopterus, o temmincki si no ho saps dius

tinc ancistrus SP i llestos...

La veritat es que ni mels he mirat d'aprop... ja mels mirare a veure que em semblen pro es algo bastant subjectiu...

tens aquesta web per si et vols entretenir a classificarlos:

http://www.fishbase.org/NomenClature/ScientificNameSearchLis (http://www.fishbase.org/NomenClature/ScientificNameSearchList.php?crit1_fieldname=SYNON YMS.SynGenus&crit1_fieldtype=CHAR&crit1_operator=E QUAL&crit1_value=otocinclus&crit2_fieldname=SYNONY MS.SynSpecies&crit2_fieldtype=CHAR&crit2_operator= contains&crit2_value=&group=summary&backstep=-2) t.php?crit1_fieldname=SYNONYMS.SynGenus&crit1_fiel dtype= CHAR&crit1_operator=EQUAL&crit1_value=otocinclus&amp ;crit2_fieldname=SYNONYMS.SynSpecies&crit2_fieldty pe=CHA R&crit2_operator=contains&crit2_value=&group=sum mary&backstep=-2

Salut!

Jaume71
08-sep-2005, 16:27
En resum que de fet dir "otocinclus sp"equival a dir "otocinclus npi", es a dir "ni puta idea". O siqui que de l'únic que es té certesa es que es un otocinclus, però no se'n sap l'espècie.

O sigui que la "certesa" de que sigui "sp" es del 100% però no li diguis al de la tenda que et posi un "otocinclus sp" perquè com veus no té sentit

winzip
08-sep-2005, 16:37
avera si o pillo... vol dir q no forma part d cap especie en especifik? q llavos no pot sr xq seria una altre especie apart no ?? llavos vol dir q costa mol diferenciar les especies entre si i com q no s sap o no s pot sen diu sp no? http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif

fins ara!

David
09-sep-2005, 11:35
Son otos affinis!!!!!