Ver la Versión Completa : regalo peces
Bones, regalo un trichogaster trichopterus varietat daurada i 4 thayeria boehlkei.
sisplau avera si algu pot adoptarlos... poden anar perfectament en un acuari comunitari i estan en perfecta salut. (no em feu com les cries de betta jeje)
Salut!Edited by: winzip
Carlos Naise
24-nov-2005, 21:11
K paixa Winzip, el trichogaster es un follonero??!!?? jejejejejje
Yo estic proper a comprar-me un 300l. i m'interessarien (sobretot el trichogaster),però no ara mateix perque al meu 80l. no hi ha lloc ja...si encara els tens i si encara els vols regalar ja em diras algo.
Salutacions!!!;)
Carlos Naise
24-nov-2005, 21:13
Per cert...k et van fer amb les cries de betta aquests personatges???
marc si encara els tens m'els puc quedar
Carlos Naise
09-dic-2005, 20:55
Aki lo de k el primero k lo ve se lo keda no se respeta muxo no?http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif
Carlos Naise
09-dic-2005, 21:24
Es broma David!!!!:smiley17:
k yo no tengo sitio donde meterlos aun... lo k pasa es k el señor Marc Cisa no da señales de vida...se habra arrepentido o les habra encontrado sitio
Un saludo!!!
Perdo pero es que port uns dies que no tink temps x res i ja men avia oblidat una mika dels peixos :smiley11:. Al final els 4 tahyeria boehlkei mels kedo, el que encara segueix en peu es el gurami. avera si em puk pasar el dimecres q ve.
xcert els pavos que em va donar el xavier estan genials.
Salut.
Si? Me'n alegro molt Marc. Ja et vaig dir que us els portava ben acostumats . . . je, je, je . . .
;)
hola me gustaria q me regalacen algun pez de agua caliente para mi acuario de 60l esta muy vacio y soy nuevo en esto de los peces pero de momento se me da bien cuidarlos
hola me gustaria q me regalacen algun pez de agua caliente para mi acuario de 60l esta muy vacio y soy nuevo en esto de los peces pero de momento se me da bien cuidarlos mi correo es carvi460@hotmail.com
Hola Krvy,
Has escrito en un mensaje del año 2005! No creo que aún tenga los peces:D
Bienvenid@ a la AAB!
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com