Ver la Versión Completa : Dimecres 23.
Holaaaaaaaaaas . . .
quien se apunta para este miercoles??
(ja se que hi ha Super-Barça vrs.Werder-Merden . . . :smiley18:)
Pos eso . . . estoooooo . . . personalment he de pagar els meus deutes amb el Sr. Cisa . . . :smiley9:. . . si a algú més li interessa algún pavo, em sembla que encara em quedarà algun per repartir . . .
Apa!! Animeu-vos!!
De moment som:
- Salva
- Marc Cisa
- Jo mateix
Edited by: Xavier Marchan
Ah! I si algú vol Riccia fluitans que m'ho digui, que els meus suratensis estàn tips de menjar-ne . . . . (m'han sortit delicats a sobre els tios . . . http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif).
Salvador Borràs
21-nov-2005, 22:45
Hola Xavi,
Doncs jo si aceptaria algun pavo...;).. i riccia tambe jejee
Fins aviat
Salva
Ok!
Tinc un parell de mascles per al Sr. Cisa. Jo em quedo amb un mascle i dues femelles. Em sembla que em sobrarà algún . . .
Amb la Riccia cap problema!!
Ah! I a veure si algun dia m'escapo i puc aconsseguir algun altre pavo . . . ja us ho diria si n'acabo agafant algun . . . pa repartir entre els colegues . . .
A veure si al final lo del Mediterrani us acabarà agradant .. . em fareu sentir culpable!!! :smiley4::smiley4::smiley4:
;)Edited by: Xavier Marchan
Jaume71
22-nov-2005, 10:48
Vinga, que aquest dimecres toquen trapicheos varios....
- Xavier: Jo m'apunto a la riccia!
- Salva: et porto un echinodorus? ... i si tinc coll*** de pescar les corys també te les porto
- Betta: Fem l'intercanvi de cacatuoides?
Jaume...NO podré venir demà tampokhttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif jod.. ja van tres!!
La setmana ke be,segur!!!
Marc Martínez
22-nov-2005, 18:08
Jo no puc venir i mira q tinc la poda guardada, Salva si vos
kemdem i et passo ech quadricostatus i un parell de amazanicus que em
vull treure.<!--
var SymRealOnLoad;
var SymReal;
Sym()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymReal != null)
SymReal();
}
SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymReal = window.;
window. = Sym;
}
SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;
//-->
Jaume71
22-nov-2005, 18:47
Marc... fins a quina hora estàs a la oficina? potser puc passar-me un moment i recollirte les plantes (lo dels peixos es més fotut perquè això de tenir-los tot el día amunt i aball en una bosa....
Marc Martínez
22-nov-2005, 20:57
No Jaume que tot son plante amazonicus son Ech Amazonicus. Dimecres
tarde tinc que anar a un curs a Diagonal a Sabino de Arana aixi que a
la oficina nomes hi sere fins les tres , ja em diràs algo.<!--
var SymRealOnLoad;
var SymReal;
Sym()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymReal != null)
SymReal();
}
SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymReal = window.;
window. = Sym;
}
SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;
//-->
Salvador Borràs
22-nov-2005, 23:47
Hola Marc,
M'aniran molt be aquestes amazonicus i les quadricostatus, aixi ja tindré el aquari plé. Ja et fare un truc per pasarme per casa teva ;).
Jaume, ens veiem dema, porta'm les coris si les enganxes.
Jo Tinc alguna vallisneria, sagitaria subulata i alguna cryptocorina, si algu en vol.
Xavi, enrrecodat de la riccia :smiley17:.
Fins dema, arribare cap a les 9:30 mes o meyns.
Salva
wnas!
jo vindre! tink unes ganes de tenir els pavos d'una vegada... http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif
xavier si em pots guardar una mica de riccia to agrairia jeje.
Salut i fins dema!
PD: ningu vol el meu gurami no?... (mai s'ha de perdre l'esperança)
Molt be!!
jo vindré més carregat "que el burrito de Juan Valdés" . . . però a veure si porto una mica de tot . . . ;)
No en serem gaires però els pocs que hi estarém tenimmés perill que el Duque de Feria en un Chiquiparck . . .
Algú vol dos "cherrys" de mar? Es que no arriben a ser tomàquets de mar donat que no son gaire grans encara . . . estàn en fase "cherry" . . . je, je, je . . . digueu-me algo per tirar-me tota la tarda desenganxant-los del vidre sense fer-los mal (que no vegis tu com s'agafen els molt . . . :smiley7:).
Edited by: Xavier Marchan
Jaume71
23-nov-2005, 10:47
Ostres, ahir vaig recordar que aquesta semana m'és totalment impossible venir a la AAB!http://www.aquariofilabcn.org/forum/smileys/smiley9.gif ;):smiley18:
.... els encàrrecs per dimecres que ve doncs
jlcemrm
23-nov-2005, 17:49
Pues yo tenía intención de ir hoy ya q la semana pasada no pude y va a tener q ser q no. Espero poder ir la q viene y ver si como esta llevais algunas plantas o algo ;).
Buenas tardes compañeros, cada día estoy más tentado de ir a conoceros. Teneis unos trapicheos.;)
WINZIP que te pasa con tu gurami?? Te puedo ayudar:smiley17:
Lastima que os reunais tan tarde, creo que sobre las 21:00. Ha esa hora es imposible:smiley7:La familia(mujer) es capaz de dejarme la cara :smiley18:.
Saludos
Karpy Hace tiempo que estoy intentando que alguien adopte mi gurami porque a mi ya no me cabe en ningun akuario... esta xulisimo, hay unas fotos colgadas en mi album (no te fijes en la calidad). si lo quieres me harias un favor.
Salu2!
Karpy todo consiste en salir de casa cuando tengas ala mujer durmiendo, asi no se entera!!!;)
Carlos Naise
24-nov-2005, 21:39
Pero esto k es??? Fórmulas para engañar a la mujer!!!!!
Ya me contareis alguna!!!!http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif
Compañeros, a la hora que os reunis la mujer todabía no duermehttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif.
Además debiais pensar en reuniros a una hora más decente. Creo que entre 21:00 y 22:00 es una hora en que muchas personas están con la familia.
Por este motivo creo que el pasado día solamente fuera cuatro personas. Y no es por meter cizaña pero a que seguro que eran solteros y sin hijos....
Post-data: Disculpar por si digo estas cosas y soy nuevo en este lugar.:smiley18:
Saludos
Jordi . . . el 50% de los asistentes estamos casados . . . el resto creo que con novia . . . no se, tampoco lo he preguntado . . . pero tendrias que ver la diferencia entre cuando se reparten entradas, se hacen cursos o conferencias con un miercoles cualquiera . . . se nota bastante que no es tema familia, por que si alguien viene a por entradas tambien puede venir cualquier otro miercoles . . . no?
No se, a ver, yo tampoco soy de los que va cada miercoles . . . :smiley9:
;)
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com