PDA

Ver la Versión Completa : Dimecres 23.

Xavi
21-nov-2005, 21:36
Holaaaaaaaaaas . . .

quien se apunta para este miercoles??

(ja se que hi ha Super-Barça vrs.Werder-Merden . . . :smiley18:)

Pos eso . . . estoooooo . . . personalment he de pagar els meus deutes amb el Sr. Cisa . . . :smiley9:. . . si a algú més li interessa algún pavo, em sembla que encara em quedarà algun per repartir . . .

Apa!! Animeu-vos!!

De moment som:

- Salva

- Marc Cisa

- Jo mateix

Edited by: Xavier Marchan

Xavi
21-nov-2005, 21:37
Ah! I si algú vol Riccia fluitans que m'ho digui, que els meus suratensis estàn tips de menjar-ne . . . . (m'han sortit delicats a sobre els tios . . . http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif).

Salvador Borràs
21-nov-2005, 22:45
Hola Xavi,

Doncs jo si aceptaria algun pavo...;).. i riccia tambe jejee

Fins aviat

Salva

Xavi
22-nov-2005, 01:57
Ok!

Tinc un parell de mascles per al Sr. Cisa. Jo em quedo amb un mascle i dues femelles. Em sembla que em sobrarà algún . . .

Amb la Riccia cap problema!!

Ah! I a veure si algun dia m'escapo i puc aconsseguir algun altre pavo . . . ja us ho diria si n'acabo agafant algun . . . pa repartir entre els colegues . . .

A veure si al final lo del Mediterrani us acabarà agradant .. . em fareu sentir culpable!!! :smiley4::smiley4::smiley4:

;)Edited by: Xavier Marchan

Jaume71
22-nov-2005, 10:48
Vinga, que aquest dimecres toquen trapicheos varios....

- Xavier: Jo m'apunto a la riccia!

- Salva: et porto un echinodorus? ... i si tinc coll*** de pescar les corys també te les porto

- Betta: Fem l'intercanvi de cacatuoides?

Silvia
22-nov-2005, 11:01
Jaume...NO podré venir demà tampokhttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif jod.. ja van tres!!

La setmana ke be,segur!!!

Marc Martínez
22-nov-2005, 18:08
Jo no puc venir i mira q tinc la poda guardada, Salva si vos
kemdem i et passo ech quadricostatus i un parell de amazanicus que em
vull treure.<!--
var SymRealOnLoad;
var SymReal;

Sym()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymReal != null)
SymReal();
}

SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymReal = window.;
window. = Sym;
}

SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;

//-->

Jaume71
22-nov-2005, 18:47
Marc... fins a quina hora estàs a la oficina? potser puc passar-me un moment i recollirte les plantes (lo dels peixos es més fotut perquè això de tenir-los tot el día amunt i aball en una bosa....

Marc Martínez
22-nov-2005, 20:57
No Jaume que tot son plante amazonicus son Ech Amazonicus. Dimecres
tarde tinc que anar a un curs a Diagonal a Sabino de Arana aixi que a
la oficina nomes hi sere fins les tres , ja em diràs algo.<!--
var SymRealOnLoad;
var SymReal;

Sym()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymReal != null)
SymReal();
}

SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymReal = window.;
window. = Sym;
}

SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;

//-->

Salvador Borràs
22-nov-2005, 23:47
Hola Marc,

M'aniran molt be aquestes amazonicus i les quadricostatus, aixi ja tindré el aquari plé. Ja et fare un truc per pasarme per casa teva ;).

Jaume, ens veiem dema, porta'm les coris si les enganxes.

Jo Tinc alguna vallisneria, sagitaria subulata i alguna cryptocorina, si algu en vol.

Xavi, enrrecodat de la riccia :smiley17:.

Fins dema, arribare cap a les 9:30 mes o meyns.

Salva

winzip
23-nov-2005, 01:09
wnas!

jo vindre! tink unes ganes de tenir els pavos d'una vegada... http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif

xavier si em pots guardar una mica de riccia to agrairia jeje.

Salut i fins dema!

PD: ningu vol el meu gurami no?... (mai s'ha de perdre l'esperança)

Xavi
23-nov-2005, 09:59
Molt be!!

jo vindré més carregat "que el burrito de Juan Valdés" . . . però a veure si porto una mica de tot . . . ;)

No en serem gaires però els pocs que hi estarém tenimmés perill que el Duque de Feria en un Chiquiparck . . .

Algú vol dos "cherrys" de mar? Es que no arriben a ser tomàquets de mar donat que no son gaire grans encara . . . estàn en fase "cherry" . . . je, je, je . . . digueu-me algo per tirar-me tota la tarda desenganxant-los del vidre sense fer-los mal (que no vegis tu com s'agafen els molt . . . :smiley7:).

Edited by: Xavier Marchan

Jaume71
23-nov-2005, 10:47
Ostres, ahir vaig recordar que aquesta semana m'és totalment impossible venir a la AAB!http://www.aquariofilabcn.org/forum/smileys/smiley9.gif ;):smiley18:

.... els encàrrecs per dimecres que ve doncs

jlcemrm
23-nov-2005, 17:49
Pues yo tenía intención de ir hoy ya q la semana pasada no pude y va a tener q ser q no. Espero poder ir la q viene y ver si como esta llevais algunas plantas o algo ;).

KARPY
23-nov-2005, 17:57
Buenas tardes compañeros, cada día estoy más tentado de ir a conoceros. Teneis unos trapicheos.;)

WINZIP que te pasa con tu gurami?? Te puedo ayudar:smiley17:

Lastima que os reunais tan tarde, creo que sobre las 21:00. Ha esa hora es imposible:smiley7:La familia(mujer) es capaz de dejarme la cara :smiley18:.

Saludos

winzip
23-nov-2005, 20:43
Karpy Hace tiempo que estoy intentando que alguien adopte mi gurami porque a mi ya no me cabe en ningun akuario... esta xulisimo, hay unas fotos colgadas en mi album (no te fijes en la calidad). si lo quieres me harias un favor.

Salu2!

David
24-nov-2005, 20:41
Karpy todo consiste en salir de casa cuando tengas ala mujer durmiendo, asi no se entera!!!;)

Carlos Naise
24-nov-2005, 21:39
Pero esto k es??? Fórmulas para engañar a la mujer!!!!!

Ya me contareis alguna!!!!http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif

KARPY
25-nov-2005, 09:15
Compañeros, a la hora que os reunis la mujer todabía no duermehttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif.

Además debiais pensar en reuniros a una hora más decente. Creo que entre 21:00 y 22:00 es una hora en que muchas personas están con la familia.

Por este motivo creo que el pasado día solamente fuera cuatro personas. Y no es por meter cizaña pero a que seguro que eran solteros y sin hijos....

Post-data: Disculpar por si digo estas cosas y soy nuevo en este lugar.:smiley18:

Saludos

Xavi
25-nov-2005, 09:45
Jordi . . . el 50% de los asistentes estamos casados . . . el resto creo que con novia . . . no se, tampoco lo he preguntado . . . pero tendrias que ver la diferencia entre cuando se reparten entradas, se hacen cursos o conferencias con un miercoles cualquiera . . . se nota bastante que no es tema familia, por que si alguien viene a por entradas tambien puede venir cualquier otro miercoles . . . no?

No se, a ver, yo tampoco soy de los que va cada miercoles . . . :smiley9:

;)