PDA

Ver la Versión Completa : requisits per començar

o0oscar
24-nov-2005, 17:51
EDITAT: Cony! si q començo bé... m'he equivocat de secció... sorry

Bones,

Es el primer missatge que escric. Sempre he volgut tindre un marí i mésara que fa poc que m'he emancipat. El problema es que em van regalar un aquari senseconsultarme resi per no fer el lleig de tornarlo el vaig muntar tropical per agafar una ica d'experiéncia. 96 L reals amb un filtre d'aquests biologics incorporats dins. Fa uns 6 mesos que el tinc muntat, hi han neons, bettas, etc.. lo típic. Aquests 6 mesos han donat per molt, punt blanc (de la botiga), aletes desmembrades (tb de la botiga!! grrr) , cries, algues... mes o menys ho he anat superant sense moltes baixes.

Pero a mi m'agrada el mari, snif.

¿Costa tant i tant com diuen de mantindre un mari? gastos, temps, dificultat...

¿Fa molt soroll? ¿Olors?

¿Hauria d'intentar treure el filtre biologic aquest integrat del meu acuari?

¿Quant de temps em recomeneu que esperi per agafar experiéncia?

Tinc moltes ganes de muntar el mari, pero vull disfrutar muntant-lo molt a poc a poc.

apa merci!!!Edited by: o0oscar

Joan Batlle
27-nov-2005, 00:20
Hola oOscar,

Mira be en el foro, segur que troves respostes a les teves preguntes, jo no et puc donar consells ja que ni tan sols soc aprenent de bruixot.

De totes maneres t'haig de dir que no facis cas a tot el que puguis llegir, ja que acavaras amb molt malt de caphttp://www.aquariofilabcn.org/forum/smileys/smiley18.gif, has de fer una mica de recull d'aqui , d'alli i seguir el teu sentit comu i sobre tot que de les fonts on veguis siguin riques amb sal.

Fins aviat

Aleix Llovet
27-nov-2005, 05:48
a veure si algun mariner dels que hi ha per aquí et respon a les teves questions!!! jo soc molt dolç ;)

Salut!

Jordi
10-dic-2005, 18:40
Hola oOsacar, desgraciadament el mari es car, diguem que es com els ferraris en el mon de l'automovilisme, aixi ke es paga, en cuan a temps jo crec que poc mes que cualsevol acuari.

Dificultat no, el que pasa es que tens mes coses que controlar ... be, segons es miri al tenir mes coses pots dir que es mes dificil

Sorolls: Mes o menys igual ja que el que fa mes soroll de un aquari es el compresor y d' alguna manera el Skimer tb fa soroll, si pensas en posar un sump llavors la cosa cambia.

Olors: jejej en principi la olor del mar ;)no cap diferencia crec jo.

El tema del filtre biologic seria interasant treurel ja que el biologic to fara la roca viva y el teu filtra sera un criadero...

La experiencia mai es molta sempre saprenen cosas noves y temportes sorpreses.

Jejejej que vols montarlo poc a poc jejejej tranquil que es el que es te que fer ja que sino et gastaras un dineral i a mes a mes en el mon de l'acuariofilia las preses no son bones.

Un salutEdited by: Jordi