Ver la Versión Completa : Idees pel 2006
Marc Martínez
12-dic-2005, 19:02
S'acaba el 2005 i haurem de fer balanç de com ha anat l'any i de que
farem en el proper 2006, aixi que crec que es una bona oportunitat
perque tots diguem'm la nostra sobre com creieu que ha estat el 2005 i
de cara el 2006 i la AAB. Per exemple idees per sortides,
conferencies, algun curs que us agradaria que es fes, alguna idea que
vegeu amb altres associacions o webs d'acuariofilia que us agradaria
que fessim, alguna idea per fer concursos, que trobarieu que cal
milorar.... Idees per fer funcionar millors els foros activitats
participatives d'interés en de finitiva el que volgueu. També
podeu dir em va encantar aquella sortida de... o veure al Amano
al Sizoo o aquella conferencia sobre... APA doncs.<!--
var SymRealOnLoad;
var SymReal;
Sym()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymReal != null)
SymReal();
}
SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymReal = window.;
window. = Sym;
}
SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;
//-->
Em sembla perfecte que fem coses i a sobre, a poder ser, coses noves i que involucrin als socis (i simpatitzants).
Concursos fotografics de diversa tematica, alguns amb premis i tot: millor especímen, millor aquari . . . no se . . .
També es podria arribar a montar una mena de secció DIY (Do It Yourself) que a molts de nosaltres ens estalviaria una parsta a l'hora de poder tenir certs "estris" o equipament per als nostres aquaris . . . (aprofitant que tenim a un McGiver entre nosaltres, je, je, je . . .)
Personalment descarto les fitxes de peixos, plantes, etc, donat que tenim als nostres amics de Dr. Pez que ja tenen un atlas de put* mar*.
El que sí es podria muntar es algo referent més als aquaris de biotop, que d'això no hi ha gaire, i menys encara en castella i/o català, per donar a coneixer aquest tipus d'aquaris (no es que estigui en contra dels anomenats "comunitaris", es que sezillament no m'agradeni personalment crec que els millors aquaris son aquells que intenten reproduir de forma mes fidel i en tots els aspectes, el medi on es troben els nostres amics a la natura).
Una altra cosa que es podria fer seria pdoer realitzar sortides "ictiologiques" . . . no se si m'he explicat massa be . . . ho sento . . . seria algo com sortides de recoleccio controlada i amb finalitats d'estudi d'especies no protegides de casa nostra, intentar recrear l'habitat en algun aquari de l'AAB (que tenim de tot arreu menys de casa nostra . . .), etc . . .
No se . . . si d'idees no m'en falten, el que tinc ganes es de saber que és el que vol la gent (igual que tu), i entre tots, fer una AAB forta, amb empenta i sobre tot, on la gent s'hi trobi identificada i a gust.
Nens i nenes, feu cas al Sr. Martinez i poseu els vostres anhels, comentaris i coses que us agradaria fer . . . anim!!!
;)
Ah! Me'n oblidava!! . . . el 2005 . . . doncs personalment el catalogaria com a "raro". Raro per que hi han hagut coses molt bones, però a l'hora veig que la gent participa ben poc tant dels foros com de les reunions de Dimecres (tot i que soc ben conscient de que no tothom hi pot venir, es una associació, no una secta, i ningú hi està obligat, no passem llista).
Sobre els contactes amb altres associacions o altres webs, seria una bona forma de donar-nos més a coneixer, però a l'hora, ho hauriem de reforçar fent nosaltres també alguna cosa des de dintre de la propia AAB (sobre tot caldria fer que la gent hi participés més, ja que personalment tinc la sensació que sempre parlem els mateixos al foro . . .).
Podem establir cotnactes "internacionals" . . . en tinc diversos en ment . . . amb Italia, Mexic, Alemanya, UK, Taiwan. . . i no es conya.
. . . nens, que podem fer moltes coses, però les hem de fer entre tots . . .
Animeuvo's a dir la vostra!!
Edited by: Xavier Marchan
Ah! I amb un parell de senyors importants relacionats amb temes mariners . . . dels que dona la casualitat que tinc la seva tarja . . . una de les aventatges d'haver sopat amb ells . . . JE, JE, JE, JE, JE . . .!!!!
:smiley9:Edited by: Xavier Marchan
Enric Pamies
11-ene-2006, 15:33
Si voleu podem intercanviar banners a la meva web, i us posaré a Websamigues.
Com que he vist que al butlletí hi apareixen coses de terrariofília, i jo entenc bastant en tema de tortugues, podríem mirar de fer un butlletí paral·lel de terrariofília.
És una simple idea, ja q no sé si podria ser.
El que sí que us puc assegurar és q a partir del dia 20 miraré de fer alguns articles i de contactar amb amics "tortugueros" a veure si s'apunten, ja q en tot l'estat no hi ha cap associació de tortugues i si aquí es toquéssin temes relacionats, crec que els podria interessar.
Bé, el que dic, que a partir del 20 començo a veure si és viable i ja ens direu si vosaltres també ho veieu viable.
Aleix Llovet
11-ene-2006, 15:46
lo k pots fer Ya es enviarnos algun article pel butlleti num 4 sobre aquaterrari!! jeje
Inga salut! espero el teu article eh????
Enric Pamies
11-ene-2006, 15:50
Doncs jo te'n faig un!!
Espero tenir-lo fet per a finals de mes.
Si veus q no l'envio, m'envies un missatge i m'ho recordes (és q a partir del dia 20 he de fer tantes coses que segur que alguna se'm passa:smiley4: )
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com