PDA

Ver la Versión Completa : Sopar anual de la Associacio

David
16-dic-2005, 13:14
La junta directiva de l?associació comunica als socis:</span>

Com cada any, i si no serà el primer any, tant si val. Farem un Sopar amb tots els socis i sòcies de <st1:personname w:st="on" productid="la Associació Aquariòfila">la Associació Aquariòfila</st1:personname> de Barcelona, serà el dia 13 de gener de 2006 que cau en divendres, o sigui, un divendres 13, el lloc encara esta per decidir que serà anunciat pròximament i el preu es mirarà de que sigui lo mes econòmic possible (no acceptem Mcdonals com a restaurant)</span>

La data l?hem escollit en junta, per evitar les dates en que tothom te sopars d?empresa</span>

Ja podeu apuntar-vos!!!!!!!!!!!!!! Us hi esperem!</span>

Nota a dia 5/01/06</span>

mireu elseguent post (http://www.aquariofilabcn.org/forum/forum_posts.asp?TID=946&amp;PN=1)</font>
</span>

</span>
</span>

</span>

llista provisional:</span>

JM Mena</span>

David Prats</span>

Salvador borras</span>

Xavier marchan</span>

Aleix Llovet</span>

Marc Martinez</span>

Josep Triginer</span>

Josep Escribano</span>

Bones festes a tots!</font></span>

Edited by: davidprats

David
16-dic-2005, 14:54
no cal dir que despres anirem a baixar el sopar a qualsevol garito que trobem

Carlos Naise
17-dic-2005, 12:45
Maleïda casualitat!!

Tinc sopar d'empresa el mateix dia;)Com no em faci un clon no hi podré anar:smiley18:

David
17-dic-2005, 14:05
jajjaja

mira que es mala suerte carlos, precisamente lo hacemos en enero para evitar eso!!!,teesperamos el miercoles al pica pica.

saludos

p.d. te cambio sport por marca del dia 20-n de este año!!!

Carlos Naise
17-dic-2005, 22:33
Si k es mala suerte David...bueno el miércoles nos vemos!;)

P.D.: mejor no cambiamos k las portadas de ese dia no me gustan muxo!! jejejjee:smiley11:

David
18-dic-2005, 11:17
pues nada hasta el miercoles

Aleix Llovet
19-dic-2005, 20:24
Vist que hi hagut certa tensió en el missatge aquí intentaré aclarir el tema:<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

A l?atenció de Josep Franch:

Josep, he parlat personalment amb en David i m?ha dit que ho sent si ha ofès algú amb el seu missatge, que no era pas la seva intenció. No vol cap malentès a l?associació i menys per una tonteria així, que prous problemes hi ha avui en dia.

De part de <?:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" /><st1:PersonName w:st="on" ProductID="la Junta Directiva">la Junta Directiva</st1:PersonName>una disculpa per no haver comunicat el sopar de forma oficial a la plana principal amb una explicació de com s?ha escollit el dia. En breu sortirà a la pàgina principal.

I finalitzo personalment demanant que dediquem l?energia a tirar endavant i que per tonteries així no hi hagin mals entesos. Espero que vinguis al sopar Josep a veure si en Marc Puigcerver també ve i passem una bona estona!

Salut! y bones festes!

Aleix Llovet
19-dic-2005, 20:33
He borrat tots els missatges que he cregut amb tota la bona fe per deixar el tema net iperque ningú tingui cap problema. Si algú dels que els hi he borrat el missatge te algun problema que m'ho comenti siusplau personalmenti ho arreglem.

Bones festes!

ARA A APUNTARSE!! EH?? CHERAX tu et vens eh??? que vull menjarme un cranc en presencia teva! ajajja ;)Edited by: Aleix Llovet

Josep Triginer
21-dic-2005, 10:57
Hola a tots,

Jo també vindré. M'alegro que les aigues s'hagincalmat, que estaven massa revoltes. Vinga, ànim i bones festes a tots.

Josep Triginer

Petxinot
24-dic-2005, 03:21
jo tb vinc;)

Xavi
24-dic-2005, 03:58
I jo, i jo!!!

Qui més s'apunta??!!

;)

Jaume71
02-ene-2006, 10:21
Jo també vindré!