PDA

Ver la Versión Completa : Presentació Enric Pàmies

Enric Pamies
11-ene-2006, 11:19
Hola a tots, em presentaré:

?Nom: Enric Pàmies
?Any naixement:1983

?Any d'inici a l'Aquariofilia/Terrariofília:juny 1996
?Població: Reus, Tarragona

?Interessos dins l'aquariofilia:
- Encara no tinc preferències dins els peixos. Això sí, m'encanten les tortugues.

?Aquaris:
Ara mateix tinc 2 estanys amb 10 Trachemys scripta elegans, 1 híbris, 2 Trachemys scripta scripta, 2 Graptemys pseudogeographica i 1 Pseudemys concinna.
1 Aquari amb 1 T.s. elegans, 1 P. nelsoni i 1 Graptemys pseudog.
1 Aquari amb 3 Kinosternon leucostomum
1 Aquari amb 1 Kinosternon scorpioides
1 Caixa d'hivernació am 6 Kinosternon scorpioides (durante l'estiu estan a l'exterior)

Com heu pogut veure només tinc tortugues. I pensareu: què c... fa aquest aquí?? El q passa és q col·laboraré amb una botiga q han obert nova d'animals a Reus, i com q ells no dominaven el tema terraris-aquaris, jo m'informaré i els donaré un cop de mà. Gràcies a les tortugues el tema terraris el tinc per la mà, i ara em posaré al dia amb el tema aquaris.
Per cert, també he tingut peixos (però ja no els tinc): Corydora paleatus i aeneus, Misgurnus, carassius, guppys, neóns xinesos, pomacea bridgesii, pomacea cannaliculata.
I de plantes doncs en tinc vàries, però no sé molt bé q són (el dia 20 quan acabi exàmens faré un curs intensiu, jejeje).

Per cert, soc estudiant: Em queden només 3 assignatures per acabar administració i direcció d'empreses ( a veure si acabo ja!!)

Xavi
11-ene-2006, 11:31
Benvingut Enric!!!

Espero que entre tots poguem donar-te un cop de ma amb el que necessitis sobre aquariofilia i que ens ensenyis moltes coses sobre les tortugues.

Ah! Per cert! Sort amb els exàmens!!

;)

Carlos Naise
11-ene-2006, 12:33
Bienvenido Enric!!!!

Tortugas por un tubo!!....estupendo....nuevos límites para la AAB siempre van bien!!!;)

Aqui seguro k te pondras al dia de acuariofilia....hay cada crack y experto por aki suelto!!! Bueno ya lo iras viendo tu mismo...

Saludos y bienvenido una vez mas!!!;)

P.D.: Estoy como tu...acabo examenes el 20!! Animo ya keda menos!!!

Enric Pamies
11-ene-2006, 14:43
Moltes gràcies pel vostre suport.

Carlos, suerte también con los exámenes. A ver si hacemos un 100 % (de aprobado, se entiende).

No patiu q ara vaig cap a l'altre foro i ja us començo a donar la tabarra.

Per cert, a veure si aconseguim amb temps i esforços q l'associació sigui de terrarofília i acuariofília, i q sigui a nivell català, q n'hi ha q estem fora de BCn (cosa q lamento, ja q no podré assistir a reunions).

Edited by: Enric Pamies

JMª
11-ene-2006, 15:33
anda otro tortuguero... ya tenemos dos en la aab!!!!!!:smiley4:

Pos nada, bienvenido.

De cuantos litros son lso estankes?

bueno...ke vayan bien los examenes y cuando termines ya sabes donde estamos.:smiley1:

Enric Pamies
11-ene-2006, 15:43
Los estanques deben ser de unos 700 litros cada uno.

La verdad es q hasta ahora solo uno de ellos era de tortugas. El otro lo construí el año pasado para poner pececillos (y los puse), pero luego los acabé dando porque pensé q era mejor tener a las tortugas más anchas, q el otro se les quedaba chiquitín.

Gracias por darme suerte por los exámenes, a ver si entre todos me dáis fuerza (rollo "que la fuerza te acompañe") y apruebo las 3 asignaturas q me quedan (q ya tengo como ganas de acabar la dichosa carrera).