PDA

Ver la Versión Completa : Sortida museu taurons

Josep Triginer
13-ene-2006, 13:44
Hola a tots i totes,

Per l'últim cap de setmana de gener s'organitza una sortida al museu de taurons de l'Arboç del Penedès. Aquest és un museu particular d'un aficionat a tot el que fa referència a aquests animals. Hi han alguns exemplars vius, fòssils i informació diversa. Que ningú pensi en l'espectacularitat de l'Aquarium de Barcelona, però encara així podríem aprendre força i gaudir-ne.

Si ens apuntem uns deu o més, el propietari em diu que ens obriria sols per a nosaltres el dissabte el matí 28 de gener. Si som molt poquets llavors entraríem en entrada general el diumenge el matí, que està obert al públic.

La visita dura com a mínim una hora. El preu és de 3 euros, o menys si anem uns quants.

Seria millor passar aquest post a "Temas importantes" i que la gent s'apunti.

Salutacions,

Josep Triginer

Enric Pamies
13-ene-2006, 15:21
Jo si és dissabte no podré, però si és diumenge és possible q sí.

Ja us ho diré més endavant.

David
13-ene-2006, 19:25
jo m'apunto

Salvador Borràs
13-ene-2006, 21:26
Hola,

Jo també m'apunto.. bé i la Eva també.

Fins aviat

Salva

Silvia
14-ene-2006, 12:32
Apunteu a dos més :smiley1:

Enric Pamies
22-ene-2006, 01:05
Doncs am mi al final no conteu, q no hi podré anar

Josep Triginer
25-ene-2006, 10:02
Hola a tots,

Bé, en vista de "l'èxit" no es podrà demanar el responsable del museu que ens atengui personalment el dissabte, ja que som molt pocs. Com ja vaig dir, el dissabte el matí està tancat al públic en general i per tant, aquells que vulguin anar ho hauran de fer el diumenge el matí pel seu comte. Jo possiblement hi vagi aquest proper diumenge. L'adreça és C/Muralla 18, L'Arboç del Penedés.

Salut,

Josep Triginer

Silvia
25-ene-2006, 11:05
No hi podrem anar nosaltres al finalhttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif

Fins aviat

David
01-feb-2006, 19:17
la sortida es podria fer en un altre cap de setmana que fagi millor temps, crec que un dels motius que la gent no hi hagi anat a pogut ser pel temps, nose que algu mes dongui la seva opinio i mirem de fer aquesta sortida o no