Ver la Versión Completa : Ja stic aqui.
despres d'un temps d'hivernació, he tornat.
tink algunes noticies:
els "pavos" sem van morir els 2 el dilluns degut a un fallo am la corrent durant el kap d setmana q estava fora... http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif em sap greu xavier...
el nano-reef l'he tret i le convertit en un tropikal xq em donava molta feina i era bastant xungo...
avui em pasare x lassociacio.
Salvador Borràs
20-ene-2006, 01:05
Hola noi,
Ja era hor ade veure't per aqui. ;).
Explica que has fet amb el nano??.. ja no es salat??
Fins aviat
Salva
Hombreeeee!! El Sr. Marc!!!
Tranqui per lo dels pavos, a mi se'm va suicidar el mascle possiblement degut a l'acosament sexual de les dues femelles . . . el pobre no donava per tant i va preferir suicidar-se abans que quedar malamet amb dues paves (mai millor dit . . . je, je, je . . . :smiley18:)
Al final el meu Mini-Merd el trec . . . be, el reciclo en un Periophthalmudario . . . (tooooooooooma palabrota!! ;))
A veure si ens veiem algun dia per l'AAB.
Bentornat sigui Sr. Cisa!!!
Aleix Llovet
20-ene-2006, 14:37
jajaja vaya tela!!! tots plegats... algu vol fer un manteniment dl meu aquari 240 litres? li donaré mlt de cariño... i companyia...Edited by: Aleix Llovet
Explica que has fet amb el nano??.. ja no es salat??
d moment le redecorat i tink un el beta am el meu gurami que no sabia que fer am ells.
abadosa
22-ene-2006, 23:56
vaia els nano-meds-marins an fet aigües .... ??! :smiley11:
Pooooooooz zi!! Al menos el meu . . . el del David Prats i el del Winzip . . . em sembla que el que encara te algo es el Sr. Escribano. . .
Aleix Llovet
24-ene-2006, 21:29
vaya tela tots plegats... l'ainoa i la betta tb dl pal crec... bastant abandonat o com a minim no ens posen fotos!
Què passa aki????:smiley4:
Fa dies que no poso fotos ni res,per que la web va molt lenta i no puc entrar,el nano esta millorant poc a poc però va fent.
Ja possaré alguna foto;)
Marc Cisa
15-mar-2006, 17:03
wnas, una cosa, me creat aket usuari nou am l meu nom. el d winzip el borreu si voleu.
xcert mestik fent un tanganika am un neolamprologus multifasciatus. em falten les closkes dels neothamuma o algu aixi. algu sap don les puk treure?
PD: fikeume aket usuari com a soci (putse ja o eu fet)
Jaume71
15-mar-2006, 17:12
Si vols tinc dues closques de cargol poma força grandetes.
Marc Cisa
15-mar-2006, 17:15
Pues manirien perfectes jeje, moltes gracies. jo tink 1 poma pero no el sacrificarem per aixo jeje. Avui vas a la associació? q ja fa temps que no vinq...
Salut!
aixo sembla un chat....
Marc jo ara (aquesta setmana...)tinc neolamprologus brevis i he posat uns colze de pvc, ja se que queda com una patada en els (no ho dire)
El mini.reef va pasar a millor vida fa temps, despres de l'euforia del sizzo ja han petat uns quans
apa fins despres
Marc Cisa
15-mar-2006, 18:13
jo d moment no tink cap peix a laquari fins q no el tingui tot apunt
de moment si trobo carglos millo :)
a la q trobi la camara os pos una foto, encara q lacuari es d 60l i no dona gaire per un tanganika i noem sposare 1 colonia d 1 mascle i 3 femelles.
Carlos Naise
16-mar-2006, 03:09
Hola Marc!
Yo tambien tuve la tentacion de hacer los mismo k tu en mi 80 litros, montar un tanganyka con multifasciatus, pero tenia k buscarles un hogar definitivo a mis botias.
Eso, fotos!!!!!!!!!!
Saludos!!!!!!
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com