Ver la Versión Completa : probando probando
Jaume Izquierdo
20-ene-2006, 00:56
probando
Aleix Llovet
20-ene-2006, 00:57
PROBANDO!!!!!!! Que bien pruebas!! m'encanta como pruebas!!! que estilazo PROBANDOOOO!!!!
Jaume Izquierdo
20-ene-2006, 00:58
puto hosting
Aleix Llovet
20-ene-2006, 01:00
VA!!!!!!!!!!!! A VER CUANTO DURA!!!!</font></span></span>
JE, JE, JE, JE, JE !!!!
Jaume, no hables mal a ver si nos van a cortar el grifodel todo y entonces si que nos reiremos . . . je, je, je . . .
Señores del Hosting, no tengan el cuenta los comentarios del amigo Jaume, los dijo en un momento de "calentón" . . . son todos ustedes muy buenos y mu pofesionales . . . lo que no ha pasado es lo más normal del mundo en webs como la nuestra . . .
. . . es que siempre tengo que ir arreglandolo todo, endever . . . :smiley18:. . . je, je, je, je, je . . . .
Vinga nens que això torna a pitar!! Al lio!!! Per on anavem . . . ¿? . . . Desprès de tan de temps ja he perdut el fil la conversa . . .
http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley20.gif
Jaume71
20-ene-2006, 10:48
Què a passat? Un embús per descarregar el butlletí o què?
és que....... :smiley9::smiley9::smiley9:..... potser ho vaig "provocar" jo ..... ;)...... En dos post de DrPez que venien al cas hi vaig posar enllaços al Butlletí.... "farem propaganda" vaig pensar..... :smiley9:
Tumatxfordbodi potser........;)
je, je, je . . . i per exemplificar el que ha dit el Sr. Jaume71:
En el que portem de mes, es a dir, en 20 dies:
- 111 descarregues del Butlleti 3
- 46 descarregues del Butlleti 2
- 20 descarregues del Butlleti 1
I això tan sols en els primers 20 dies de l'any . . .
Je, je, je . . . DEU NI DO NENS!!! Felicitats!!! Es el que passa quan les coses es fan be.
http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley32.gif
Jaume Izquierdo
20-ene-2006, 11:28
segurament ha sigut pel tema del butlletí, q es saturaria la màquina on està compartida la nostre web. No ho sé, no s'han portat gens bé els d'arsys a l'hora de donar explicacions. Tot apuntava a un tema de base de dades, i de fet vaig fer proves posant un backup del foro del 2004 i funcionava tot, i quan carregava la base de dades actual, petava... així que no se que pensar.
Per funcionar de conya tindriem que tenir un server propi, pero aixo val una pasta nois. De moment, els butlletins estan off, tenim que pensar on posar-los, pq no tenim capacitat per aguantar tant volum de tràfic. S'acceptan propostes ;)
Menos mal q ja tira be això, ja em veia amb un curro de la ostia reprogramant tot XDD bueno, esperem que duri.....
El que estar clar es que si volem continuar creixent cada cop necessitarem més espai i més volum de tràfic.
Jaume Izquierdo
20-ene-2006, 11:29
si xavi, si en 3 dies pràcticament vam desbordar el nostre tope de trafic (4GB)... quin susto!!! :D
je, je, je . . . si Jaume, en total crec que més de 4,5 Gb de transferencia . . . es que a part portem una burrada de visites . . .
SEMOS LOS MAS MEJORES!!!
;)
Aleix Llovet
20-ene-2006, 14:26
weno nrka va i tot a veure lo k dura!!!
Marc Martínez
20-ene-2006, 16:43
kolta i no es pot plantejar posar els butlletins i la fotografiua en un altre lloc de hostin per treure trafic aqui i posar alguna mena de link que quan apretis a descarregar un butlleti t'ho faci desde l'altre lloc i idem amb fotos. D'acor que son mes calers pero si ho podem assumir. L'aleix ahir em parlava de llocs amb molta tasdsa de transferencia i assumibles. No sse a vere si hi posem solucio jo d'aixo ni idea pero soin idees. Quantes visites any tenim mes o menys i quantes hem tingut aquest s 20 dies?
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com