PDA

Ver la Versión Completa : Prefereixes la nova web en català?

Jaume Izquierdo
01-feb-2006, 21:32
Si preparem la nova web amb un sistema com joomla, tenim la posibilitat de fer-la en català. Que opineu?

salutacions

JMª
02-feb-2006, 01:50
mejor catalan y castellano, pa no cerrarnos las puertas a las visitas de fuera...no?

Jaume Izquierdo
02-feb-2006, 09:10
lo comento pq en un inicio se dijo hacerla en catalán, pero yo ya la tenía avanzada en castellano. Lo de los idiomas es más curro, así q mejor decidir uno.

saludos

Jaume71
02-feb-2006, 10:04
M'agrada que el castellà hi sigui present, ja que ens obre les portes a fora, però sincerament crec que si sóm la Associació Aquariòfila de Barcelona la llengua oficial hauria de ser el Català.

Hauriem de tenir en compte dos factors:

- la càrrega que podria suposar pel servidor

- la feina de traduïr-ho. precisament feia dies que em rondava pel cap d'oferir-me per anar traduint les pàgines principals de la web.... o sigui que pots contar amb mí! ;)

Ja que estem en el tema.... no m'agrada gaire que en el banner de DrPez figurem com "Asociación Acuarófila de Barcelona" em sembla que podriem posar el nostre nom, no?

I ja per acabar, vull deixar clar que no sóc gens partidari de convertir la llengua en eix central, ni que sigui un problema, ni que es converteixi en un element de discussió, ni res d'això... simplement que trobo un fet de "normalització" (i no en el sentit "polític" sinó en el de "cosa NORMAL"). Que al cap i a la fí el que volem és COMUNICAR-NOS

Jaume Izquierdo
02-feb-2006, 10:58
estic totalment d'acord. No vull que això suposi cap problema. Simplement, que ara que començaré a plantejar una nova versió de la web, m'agradaria conèixer les vostres opinions per saber per on tirar. Com segurament muntarem la web sobre un sistema joomla (estic fent proves), tinc la posibilitat d'escullir un dels dos idiomes, ja que joomla està traduït al català.

Joomla, q igual us sona a xino, es una eina de gestió de portals basat en php, q serà el llenguatge de la nova versió de la web.

Tenim moduls en castellà i català, així q deixo la decisió en les vostres mans. Respecte a escullir idiomes, ho tinc q estudiar, però serian moltes més hores de curro, i de temps no tinc molt ;) De moment decidim un idioma principal, i ja veurem si ho podem fer en dos en un futur...

Enric Pamies
02-feb-2006, 19:27
Jo crec q hi ha d'haver una versió de la web en català, ja que es tracta de l'associació aquariòfila de barcelona.

Si voleu, el q podem fer és entre tots anar traduïnt la web i així li estalviem feina al Jaume. D'aquesta manera podria estar la web en les dues llengües: català perquè l'associació és de barcelona i castellà per no tancar fronteres.

David
02-feb-2006, 19:35
espodria fer que el usuari quan entri a la web pugui escollir el idioma d'entrada, per ejemple: catala, angles,castella. Be si es molt rotllo posar tres idiomes podem posar nomes dos: catala i un de les illes de la gran bretanya.http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gifhttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gifhttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif